اولین جلسه مدیران پرسپولیس در سال جدید

مدیران پرسپولیس اولین جلسه رسمی شان در سال جدید را به زودی برگزار می‌کنند.

اولین جلسه مدیران پرسپولیس در سال جدید

با توجه به اینکه هفته پیش جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار نشد، احتمال برگزاری این نشست در هفته جاری وجود دارد.

اخبار رسیده از این باشگاه از این حکایت دارد که احتمال زیاد اولین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که طبق معمول دوشنبه صبح‌ها برگزار می‌شد، فردا برپا خواهد شد.

این جلسه اولین جلسه رسمی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سال جدید است.

منبع: برنا

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2e8d1ff5-4f2a-458b-b59c-330ce12e0a79
سفارش آنلاین گل با اسنپ‌فود در شیراز؛ ساده‌تر از همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *