ملکه جراحی پلاستیک آسیا؛ دختری که از 10 سالگی جراحی پلاستیک انجام داد!

دختر ژاپنی از کلاس پنجم تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته است تا ظاهری بامزه‌تر پیدا کند!

ملکه جراحی پلاستیک آسیا؛ دختری که از 10 سالگی جراحی پلاستیک انجام داد!
کد خبر : ۲۳۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک دختر ژاپنی فاش کرد از کلاس پنجم دبستان جراحی پلاستیک را آغاز کرد و تاکنون بیش از 72 هزار دلار برای تغییر چهره خود هزینه کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زیرازیو (Zirazyo_) یک اینفلوئنسر ژاپنی است که وقتی فاش کرد ظاهر فعلی‌اش نتیجه جراحی پلاستیک است، به شهرت رسید.

این دختر جوان در ویدیویی ادعا می‌کند اولین عمل زیبایی خود را در کلاس پنجم (10 یا 11 سالگی) انجام داده است و از آن زمان تاکنون ظاهر خود را تغییر داده و بیش از 10 میلیون ین در این فرآیند هزینه کرده است.

این اینفلوئنسر اعتراف کرد در تمام عمرش با انتقادات به خاطر جراحی پلاستیک خود دست و پنجه نرم کرده است اما برای شکستن این تابو که جراحی پلاستیک کار بدی است مبارزه می‌کند.

زیرازیو می‌گوید در تمام دوران دبستان و دبیرستان، همکلاسی‌هایش به خاطر جراحی پلاستیکش پشت سر او حرف می‌زدند و او را مسخره می‌کردند. 

ملکه-جراحی-زیبایی1

این دختر جوان در مورد ظاهر جدیدش اعتراف کرد که صورت بامزه طبیعی خواهر کوچکترش نقش زیادی در تصمیم او برای انجام جراحی‌های زیبایی مختلف داشته است.

او پیش از جراحی پلاستیک دائما در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت اما پس از جراحی‌هایش نظر مردم راجب او تغییر کرد.

زیزاریو ادعا می‌کند تاکنون بیش از 10 میلیون ین برای عمل‌های زیبایی خود هزینه کرده است و با دیدن عکس‌های قبل و بعد او، مشخص است که ظاهر او به شدت تغییر کرده است.

با وجود روی آوردن به جراحی پلاستیک در سنین بسیار پایین، او هیچ احساس پشیمانی ندارد. در واقع، او تا حدودی خود را سفیر تبلیغ و عادی سازی جراحی پلاستیک می‌داند.

۰
ارسال نظر