داستان لینا مدینا؛ دختری که در 5 سالگی جوانترین مادر دنیا شد!

داستان لینا مدینا دختری که در 5 سالگی جوان‌ترین مادر جهان شد اما هیچوقت درباره پدر فرزندش صحبت نکرد!

داستان لینا مدینا؛ دختری که در 5 سالگی جوانترین مادر دنیا شد!
کد خبر : ۲۳۳۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-لینا مدینا تنها پنج سال داشت که پزشکش متوجه شد او هفت ماهه باردار است و در 14 مه 1939 یک پسر سالم به نام جراردو به دنیا آورد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در اوایل بهار سال 1939، والدین لینا مدینا در یک روستای دور افتاده در پرو متوجه شدند که شکم دختر 5 ساله آن‌ها بزرگ شده است.

آن‌ها از ترس اینکه این تورم یک تومور باشد، دختر کوچکشان لینا مدینا به دیدن دکتری در شهری بزرگتر بردند.

در کمال تعجب والدین، این پزشک متوجه شد که لینا مدینا هفت ماهه باردار است.

او در 14 می 1939 به کمک سزارین یک نوزاد پسر سالم به دنیا آورد. او در سن 5 سال و هفت ماه و 21 روز، جوان‌ترین مادر جهان شد.

شرایط ویژه لینا مدینا پزشکان اطفال را غافلگیر کرد و توجه بین المللی را به خود جلب کرد. توجهی که او و خانواده‌اش هرگز نمی‌خواستند.

پزشکان معتقدند لینا مدینا یک بیماری ژنتیکی نادر به نام بلوغ زودرس داشت که باعث می‌شود بدن کودک خیلی زود به بدن بزرگسالان تبدیل شود (قبل از هشت سالگی برای دختران و قبل از 9 سالگی برای پسران).

جوانترین-مادر-دنیا2

مدینا هرگز به پزشکان یا مقامات قضایی نگفت که پدر فرزندش کیست. به دلیل سن کمی که لینا در آن زمان داشت شاید حتی خودش نیز پدر فرزندش را نمی‌شناخت.

لینا مدینا مراقبت‌های پزشکی خوبی داشت و یک پسر سالم به دنیا آورد. لینا مدینا نام پسرش را با الهام از نام دکتری که او را برای اولین معاینه کرد انتخاب کرد.

دو سال بعد یک پزشک پسر لینا ر امعاینه کرد و متوجه شد که جوانترین مادر دنیا هوش بالاتر از حد نرمال دارد و کودکش نیز کاملاً سالم بود.

لینا به فرزندش به عنوان یک برادر کوچک نگاه می‌کرد و بقیه اعضای خانواده مدینا نیز رفتار مشابهی داشتند.

جوانترین-مادر-دنیا1

لینا اغلب ترجیح می‌داد بجای بازی با پسرش با عروسک‌های خود بازی کند. جراردو مدینا نیز تا 10 سالگی فکر می‌کرد لینا یکی از خواهران بزرگتر اوست.

در حالی که جراردو مدینا در بیشتر عمر خود سالم بود، متأسفانه در سال 1979 در سن 40 سالگی درگذشت. علت مرگ او بیماری استخوان بود.

در مورد لینا مدینه، مشخص نیست که آیا او هنوز زنده است یا نه. او پس از بارداری تکان دهنده خود به زندگی آرامش در پرو ادامه داد، مشغول به کار شد و حتی ازدواج کرد.

تا به امروز لینا هرگز به مقامات نگفته است که پدر فرزندش چه کسی بود و خانواده او نیز از صحبت با خبرنگاران مشتاق خودداری می‌کنند.

۰
ارسال نظر