وارث برند مشهور باغبان 51 ساله را به فرزندی قبول کرد!

وارث میلیاردر برند فرانسوی اِرمِس در تلاش است تا یک باغبان را تنها وارث خود کند!

وارث برند مشهور باغبان 51 ساله را به فرزندی قبول کرد!
کد خبر : ۲۳۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-آقای میلیاردر فرانسوی، وارث برند لوکس اِرمس، در تلاش است تا باغبان 51 ساله خود را به عنوان تنها وارث قانونی خود کند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، نیکلاس پوئچ، صاحب خانه مد اِرمس، اخیراً با اعلام خواسته خود برای به فرزندخواندگی قانونی باغبان سابق خود و باقی گذاشتن ثروت 11 میلیارد دلاری‌اش برای این مرد 51 ساله، جهان را شگفت زده کرد.

پوچ 81 ساله، مجرد است و فرزندی نیز ندارد. او با ثروت خالص بین 10.3 تا 11.4 میلیارد دلار در میان ثروتمندترین افراد سوئیس قرار دارد.

اقدام او برای واگذاری همه ارث خود به باغبان سابقش باعث جنجال شده است.  

این باغبان که نامش فاش نشده است از یک خانواده متواضع مراکشی می‌آید. بنا به گزارش‌ها او با زنی اسپانیایی ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

نیکلاس پوئچ مراحل قانونی به فرزندخواندگی قبول کردن باغبان سابق خود را آغاز کرده است. او فاش کرده است به فرزندی قبول کردن یک بزرگسال در سوئیس بسیار سخت است.

جالب اینجاست که پوئچ قبلاً ثروت خود را به بنیاد ایزوکراتس، سازمانی که توسط او برای مبارزه با اطلاعات نادرست تأسیس شده است، قول داده است.

 بنابراین هرگونه تلاش برای انصراف از این قرارداد ممکن است موجب اقدام قانونی از سوی این سازمان شود. این بنیاد قبلاً بیانیه‌ای در مخالفت با هرگونه لغو یکجانبه این قرارداد نیز منتشر کرده است.

۱
ارسال نظر