دیوید بکهام در فکر طلاق دادن ویکتوریا بکهام!

دیوید بکهام پس از 27 سال ازدواج با ویکتوریا بکهام حقایقی عجیب از زندگی مشترکشان فاش کرده!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-دیوید بکهام، فوتبالیست مشهور، حقایقی عجیب و غیرمنتظره از ازدواج عاشقانه خود با ویکتوریا بکهام را فاش کرده! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیوید بکهام صراحتاً اعتراف کرده است که او و همسرش ویکتوریا نمی‌دانند چگونه توانسته‌اند به مدت 27 سال با وجود چالش‌های متعدد کنار هم بمانند.

ستاره 49 ساله فوتبال فاش کرده است که این زوج به تازگی و هنگام تماشای مجموعه مستند اخیر از زندگی خود متوجه حقایق شده‌اند.

دیوید و ویکتوریا به سالگرد ازدواج خود در ماه ژوئیه نزدیک می‌شوند. دیوید بکهام به تازگی فاش کرد: «این یکی از چیزهایی است که من و ویکتوریا، احتمالاً هر دو در مورد آن احساساتی می‌شویم. نمی‌دانم 27 سال گذشته را چگونه گذرانده‌ایم اما این کار را کردیم و خانواده‌ای شگفت‌انگیز، تجارتی شگفت‌انگیز داریم و خوشحالیم.»

او ادامه داد: «البته وقتی با کسی برای این مدت زمان طولانی زندگی کنید البته فراز و نشیب‌های خود را هم دارید، همه این را می‌دانند اما در پایان روز ما خوش شانس بودیم زیرا همدیگر را داشتیم.»

او در پایان گفت: «ما زمانیکه ۲۱ و ۲۲ ساله بودیم که با هم آشنا شدیم. زمانی که 23 و 24 ساله بودیم ازدواج کردیم و در 23 سالگی اولین پسرمان را به دنیا آوردیم. بنابراین به محض اینکه بروکلین، اولین پسرمان به دنیا آوردیم، لایه دیگری به خانواده اضافه شد و پس از آن مسئولیت‌هایی بر عهده پسرمان بود.»

دیوید بکهام حتی اعتراف کرد در زمان‌هایی از زندگی تو به فکر طلاق از ویکتوریا افتاده بود اما به سرعت منصرف می‌شد! 

منبع: www.thenews.com.pk

۰
ارسال نظر