واکنش سریع السیر فدراسیون فوتبال درباره ماندن یا جدایی قلعه نویی!

فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه تازه ای تکلیف امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روی نیمکت ایران را مشخص کرده است.

واکنش سریع السیر فدراسیون فوتبال درباره ماندن یا جدایی قلعه نویی!
کد خبر : ۲۲۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سایت فدراسیون فوتبال درباره  حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی تا پایان جام جهانی 2026 را اطلاع رسانی کرده است:

«فدراسیون فوتبال از راهبرد اتخاذ شده توسط سرمربی تیم ملی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کند و به همین منظور از وی خواسته شده که در اسرع وقت نسبت به تدوین و ارائه برنامه مدون و عملی خود اقدام کند.»

امیر قلعه‌نویی در اسفندماه سال 1401 بود که پس از 16 سال بار دیگر شانس هدایت تیم ملی را پیدا کرد و 9 ماه فرصت داشت تا اجازه تکرار اتفاقات جام ملت‌های 2007 را ندهد.

قلعه‌نویی پس از 12 سال تابوشکنی کرد و پرچم‌دار مربیان ایرانی، با گذر از دوران 8 ساله حضور کی‌روش و دوران کوتاه مدت مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ، روی صندلی داغ تیم ملی نشست.

حالا و در شرایطی که ابهامات زیادی در میان جامعه فوتبال و همینطور مردم درباره سرنوشت تیم ملی وجود داشت، فدراسیون فوتبال خیلی زود به جمع‌بندی نهایی رسید.

و ادامه حضور قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را به مدت دو سال دیگر و تا پایان جام جام جهانی 2026 که قرار است با میزبانی مشترک امریکا، مکزیک و کانادا برگزار شود، با قاطعیت اعلام کرد.

واکنش سریع السیر فدراسیون به نوعی جبران برکناری امیر قلعه‌نویی پس از جام ملت‌های 2007 به شمار می‌رود که همچنان ناراحتی آن از دل سرمربی فعلی تیم ملی بیرون نرفته و در فرصت‌های مختلف نظیر همین تورنمنت قطر به آن اشاره می‌کند.

منبع: ورزش سه

۰
ارسال نظر