بازی عجیب حیوان خانگی این بار به پرستو صالحی رسید!

پرستو صالحی، بازیگر سابق سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی عجیب، رفتار نامتعارف خود با حیوان خانگی اش را به نمایش گذاشته است.

کد خبر : ۹۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- البته این اولین باری نیست که یک چهره دست به چنین اقدامی می زند و در طول روزهای اخیر ویدیوهای بازی عجیب با حیوان های خانگی توسط چهره، واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.

حالا هم پس از محمدرضا گلزار، پرستو صالحی هدف این انتقادها قرار گرفته است. برخی اینگونه رفتار را آزار می دانند.

او در این ویدیو نشان می دهد که کفش پای سگ خانگی اش کرده و این حیوان به سختی می افتد و تلاش می کند تا از شر کفش ها خلاص شود، اما تلاش اش بی نتیجه می ماند.

بخوانید: عکس/ پرستو صالحی هم حجاب برداشت و هم با ابی صمیمی شد!

ماجرای دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی در اینستاگرام

پرستو صالحی که مهر ماه امسال از مهاجرت خود به ترکیه خبر داده بود، در لایو اینستاگرامی جدیدش از ترکیه درباره ی انتقادات سحر زکریا از مهران مدیری صحبت کرد.

در بخشی از این لایو، مخاطبان صفحه ی پرستو صالحی نظر او را درباره ی مصاحبه ی انتقادی اخیر سحر زکریا پرسیدند که صالحی در پاسخ گفت خط فکری او با سحر زکریا کاملاً متفاوت است و صحبت هایش را قبول ندارد.

او گفت افراد زیادی هستند که به آدم های بسیار موفق و محبوبی مانند مهران مدیری حسادت می کنند و دست به شایعه سازی درباره ی آن ها می زنند.

صالحی همچنین با اشاره به مصاحبه ی قدیمی خود که در آن مهران مدیری را فردین دوم خوانده بود، گفت مردم بعد از مرگ مدیری خواهند فهمید که او چه انسان بزرگی بوده است.

این صحبت های پرستو صالحی واکنش شدید سحر زکریا را در پی داشت.

زکریا ابتدا در پستی اینستاگرامی خطاب به پرستو صالحی نوشت:

«خانم پرستو صالحی ، خط فکری شما که اصلا معلوم نیست ، یک زمانی "تا ۱۴۰۰" میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟