عکس/ نمایش زندگی لاکچری دنیز دایی، دختر علی دایی این بار در ترکیه

دنیز دایی، دختر علی دایی فوتبالیست مشهور و محبوب فوتبال که این روزها در انگلیس مشغول به تحصیل است، این بار زندگی لاکچری اش در ترکیه را به نمایش گذاشته است.

کد خبر : ۹۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- دنیز دایی پیش از این تصاویری از خانه و زندگی اش در انگلیس منتشر کرده بود و با واکنش های متفاوتی روبرو شده بود.

بخشی از کاربران نمایش مداوم این تصاویر را به باد انتقاد گرفته بودند و در مقابل برخی هم از او و علی دایی حمایت تمام قد کرده بودند.

اما با وجود این واکنش ها، دنیز دایی این بار نشان داده که در ترکیه نیز علی دایی املاک لاکچری ای خریداری کرده است و حالا در اختیار دخترش قرار دارد.

بخوانید: ویدیو/ خودنمایی دنیز دایی، دختر علی دایی با زندگی لاکچری اش در انگلیس

دعوت علی دایی به فینال لیگ پرورش اندام

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ملاقاتی که با علی دایی داشت، او را به تماشای فینال لیگ این رشته دعوت کرد.

به گزارش ورزش سه، عبدالمهدی نصیرزاده که چندی قبل به دلیل اظهارنظر در خصوص ممنوعیت پرورش اندام برای بانوان مورد انتقاد علی کریمی ستاره سابق فوتبال در اینستاگرام قرار گرفته بود، حالا ملاقاتی را با علی دایی داشته است.

در این ملاقات، نصیرزاده از علی دایی برای تماشای فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام دعوت کرد و کاپیتان اسبق تیم ملی هم قول مساعد داد که این مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام 12 خردادماه به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران با حضور 6 تیم برگزار می شود و به نظر می رسد در صورت حضور علی دایی در سالن مسابقات، این رقابت ها از جذابیت دوچندانی برخوردار خواهد بود.