دست “تتلو” و “سحر قریشی” رو شد!

شبکه قمار، دوباره فعال شده و درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد.

کد خبر : ۷۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از خراسان؛ شبکه پر سر و صدای قمار بعد از دستگیری یکی از سرشاخه‌هایش معروف به میلاد حاتمی در ترکیه و انتقالش به ایران، اول ترکیه را ترک کرد و بعد هم تا مدت‌ها سکوت کرده بود تا موج اعتراض و تنفری که مردم از آن‌ها داشتند کمی فروکش کند؛ به این امید که مردم حواشی قبلی را فراموش کنند و سناریوی جدید بتواند دوباره آتش جنجال را روشن کند.

حالا شبکه قمار، باز هم مثل قبل به کمک پاپاراتزی معروفش فعال شده و با کمک الگوی انتشار قطره‌چکانی اطلاعات درباره ارتباط جنجالی تتلو و سحر قریشی دنبال کننده‌ها را برای کسب اطلاعات از این حاشیه زرد تشنه نگه می‌دارد؛ در حالی که دنبال‌کننده‌های کنجکاو نمی‌دانند با هر کلیک به ادامه حیات چه شبکه مخربی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: "سحر قریشی" خودش را شبیه شوهرش تتلو کرد/ عکس

ترفند جذب مخاطب

سحر قریشی، بازیگری که از ابتدای ورود به دنیای بازیگری هر روز با یک حاشیه جدید خودش را در تیتر اخبار نگه داشته است، از ارتباط با بازیکن فوتبال تا نامزدی با یک خواننده و اظهار نظرهای جنجالیِ هر روزه، برند شخصی خودش را به حاشیه گره زده است.

با این حال با نگاهی به عملکرد شبکه قمار برای جذب در سال های اخیر می بینیم روابط ساختگی یکی از ترفندهای آن ها برای جذب مخاطب است.

این روابط که تجربه نشان داده موقت و عموما ساختگی است، با عطش سیری‌ناپذیری از سوی دنبال‌کنندگان این سلبریتی‌ها مواجه می‌شود. حالا این پارامتر درباره «سحر قریشی» درحال تکرار شدن است.

چهره‌ای که هر از چند گاهی به‌واسطه اظهاراتی که به زبان می‌آورد، دامنه نگاه‌ها را به‌سمت خود معطوف می‌کرد و حالا با بحث ازدواج آن‌هم با یکی از چهره‌های سرشناس موسیقی که طرفداران بسیاری دارد، مدتی است ذهن بسیاری از مردم را متوجه خود کرده است.

صفحه اینستاگرام قریشی هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون فالوئر دارد و نزدیک به سه‌هفته است که هیچ پستی در آن بارگذاری نشده است.

می‌بینید، شرایط به همان ترتیبی درحال پیشروی است که شبکه قمار پیش از این هم برای جذب مردم به صفحه افرادی که تبلیغ قمار می کردند استفاده می کرد.