پیشنهاد تتلو به سارن ؛ ادامه هنجارشکنی‌های خواننده پرحاشیه

تتلو به او پیشنهادی داده که باعث شده من فکر کنم «مرا با دختران اطرافش» اشتباه گرفته است.

کد خبر : ۷۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - خواننده زن جوان که به تازگی از ایران به ترکیه مهاجرت کرده است ادعا کرد تتلو به او پیشنهاد غیر اخلاقی داده است. اگر حرف او درست باشد می توان گفت پیشنهاد تتلو به سارن اولین مورد از سابقه او نیست. پیشتر پیشنهاد امیر تتلو به سارا و نیکا هم جنجالی شده بود.

بخوانید: آهنگ امیر تتلو تو بزار برو منو ؛ کورس غم در شب عید!

به گزارش وقت صبح، در ویدئویی کوتاه که سارن (سارا) خواننده ایرانی ساکن ترکیه منشتر کرده است از پیشنهاد بی شرمانه تتلو به خود می گوید.

بیشتر بخوانید: اهنگ امیر تتلو من باهات قهرم کامل و نظریه مزیت "نسبی" در اقتصاد

به گفته سارن او و تتلو قصد همکاری داشتند اما تتلو به او پیشنهادی داده که باعث شده من فکر کنم «مرا با دختران اطرافش» اشتباه گرفته است.

تتلو خواندن سارن پیشتر معروف بود و تتلو حتی یکی از آهنگ های سارن را در کانال خود منتشر کرده بود. آنطور که سارن مدعی شده است حتی زمانی که در ایران بود از سوی تتلو پیشنهاد داشته است.

تتلو بارها گفته به خواننده های زن احترام می گذارد و اگر این حرف سارن درست باشد نشان از نگاه ابزاری تتلو به زنان است و صحبت های پیشین او مبنی بر احترام به هنر دختران و جمع کردن گروه موسیقی خانم نقض می شود.

بیشتر بخوانید: واکنش امیر تتلو به درگذشت علی انصاریان ؛ شاید نفر بعدی من باشم!

پیشنهاد تتلو به سارن و حواشی ادامه دار امیر تتلو

چند ماهی است تتلو در مسائل این چنین رفتارهای غیر معقولی نشان می دهد که مرزهای اخلاق را می شکند. یکی از هوادارن تتلو در مورد این رفتارهای تتلو به سایت وقت صبح می گوید: « امیر از وقتی رفت ترکیه دیونه شد. نمیدونم به خاطر مواده یا چی؟ ایران اصلا اینجوری نبود. حتی گرجستان هم خیلی احترام میگذاشت به خانم ها.»

شایعات رابطه تتلو با نیلی افشار، ریحانه پارسا، سحر قریشی و… هم همواره حاشیه ساز بوده است. سارن در پاسخ به یک کاربر اینستاگرام که پرسیده بود چرا با تتلو فیت نمی‌دهید؟ گفت یک بار برای همیشه می خواهد جواب این پرسش را بدهد تا حواشی تمام شود.

یکی از پرسش های اساسی این است که با وجود مشکلات فراوان که اخیرا در رفتار تتلو دیده می شود باز او اینهمه طرفدار دارد؟

محمدرضا محبوب‌فر جامعه شناس در اینباره به سایت فرارو گفته بود: « افرادی چون او و سایر شاخ‌های اینستاگرامی که مانند او عمل می‌کنند در نبود برنامه سازی‌هایی که مورد اقبال جوانان در کشور باشد و همچنین فقدان یک رسانه آزاد که جذابیت لازم را در داخل کشور از لحاظ امکانات، تجهیزات و برنامه‌سازی‌ داشته باشد به وجود می‌آیند.»

امان الله قرائی مقدم، جامعه شناس هم به خبرانلاین می گوید این خواننده در مقطعی در برخی جریانات سیاسی هم حضور پیدا می‌کند که موجب افزایش طرفداران و دیده شدن می شود.

محبو فر در مورد برجسته شدن این افراد می گوید: « تتلو و تعداد دیگری از سلبریتی‌ها کار را به آن‌جا رسانده‌اند که برای جمع‌آوری طرفدار در فضای مجازی به هر کاری از روابط غیراخلاقی، فحاشی یا مصرف مواد مخدر دست می‌زنند، آنها عرف جامعه را رد می‌کنند و به عبارتی در برنامه‌های لایو خود گستاخی می‌کنند.»

بیشتر بخوانید: آهنگ تهران توکیو ساسی مانکن؛ احتمال جنجال دوباره خواننده حاشیه ساز

بیوگرافی سارن خواننده

سارن خواننده زن جوان 20 ساله ایرانی است که در سبک « آر اند بی» و پاپ فعالیت می‌کند. کاری کردی سارن ، آهنگ کذایی سارن، اهنگ یه دنده، بازنده، کنارتم، موزیک ویدئو درد از مشهورترین کارهای اوست.

سارن نام خودساخته این خواننده است و نام اصلی او همان سارا است. نام کامل سارن «سارا خوش شانس» است.

او به تازگی و تقریبا همزمان با مهراد جم از ایران خارج و وارد ترکیه شد.

بخوانید: پویان مختاری فرانک را هم وارد سایت شرطبندی کرد!