عکس/ لرز خانم مجری دهه 70 ای صداوسیما بعد از واکسن!

نجمه جودکی که به تازگی از صدا و سیما بیرون آمده و عکس هایی متفاوت با پوشش آنجا از خودش منتشر می کند عکسی بعد از واکسن منتشر کرد.

کد خبر : ۴۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - تصویری که در ادامه می بینید جدیدترین عکس نجمه جودکی مجری روزهای نه چندان دور صدا و سیماست که گفته بعد از واکسن زدن لرز کرده است.

او که متولد 1371 است بعد از جدایی از صدا و سیما عکس های زیاد و با حجاب غیر کامل می گیرد.

در روز‌های گذشته خبر‌هایی از کناره‌گیری نجمه جودکی از مجری گری در تلویزیون منتشر شد.

در این بین برخی گزارش‌ها نیز از آن حاکی بود که برای بار دیگر ممنوع التصویر شده است و این اتفاق در تصمیمش بی تاثیر نبوده است.

گفته می‌شود نجمه جودکی قرار است پس از سریال «فاصله‌ها» که نقش کوچکی به عنوان بازیگر داشت، این بار فضای بازیگری را به طور متمرکزتر و ویژه‌تر آن هم با همکاری با چهره‌های مطرح سینمای ایران تجربه کند.

خانم مجری خبرساز

جودکی پیشتر نیز مجری خبرسازی بوده است و مدت‌هاست بحث ممنوع‌التصویری او مطرح است. او به عنوان مجری ساختارشکن در صداوسیما شناخته می‌شد که در مواردی خطوط قرمز را نادیده می‌گیرد.

اجرا‌های او در برنامه «هفت ترانه» در شبکه شما بسیار خبرساز شد، حتی پوشش او نیز مورد نقد قرار گرفت. گفته می‌شد این برنامه باعث ممنوع التصویری او شده است.

او همچنین مدتی با مسابقه "نما به نما" همکاری کرد اما ناگهان از آن برنامه جدا شده، شایعه ممنوع التصویری او منتشر شد اما خود جودکی اعلام کرد به دلیل مسائل شخصی کنار رفته است.

جودکی سال گذشته نیز در یک اجرای خود خبری مربوط به شهر قم خواند که حاشیه‌های فراوانی برای او ساخت و نهایتا منجر به عذرخواهی او شد.