چرا مهناز افشار و سحر قریشی با هم درگیر شدند؟

سحر قریشی در گفت و گویی که ویدیوی آن در فضای مجازی منتشر شده، گفته بود: «دوست ندارم برم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست میدم. کاملاً موافقم که اجازه نمیدن خانوما برن استادیوم».

کد خبر : ۴۱۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، «مهناز افشار» بازیگر زن سینما در واکنش به این گفته‌ی «سحر قریشی» دیگر بازیگر زن سینما، با هشتگ ‎ «#زنان_علیه_زنان» پاسخ داد.

مهناز افشار نوشت: «نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره «منقلب» میشه! »

این در حالی است که خود عکس‌های سحر قریشی را در استادیوم بن زاید ابوظبی منتشر کرده بود.

جواب تند سحر قریشی به مهناز افشار

و اما پس از آن سحر قریشی در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های اینترنتی، درباره کسی که حتماً مهناز افشار است، جواب حرف‌های مهناز افشار را داد و گفت:

«واقعاً دلم می‌سوزد که برای پنهان کردن اشتباهات خودمان و خانواده‌هایمان سوار موج صحبت‌های یک آدم می‌شویم، ایشان آمده روی موج لطف و محبت مردم به نفع خودش سوار شده است، با تخریب من یک‌سری اتفاقات نسبت به این خانم فراموش شد.

من می‌گویم چه انقلاب درونی بالاتر از اینکه یک زن هویت خود را زیر ریش، گریم و… پنهان کند و زیبایی بدنش را که در آینده تبدیل به یک مادر خواهد شد، مخفی کند، سپس در استادیوم حاضر شود و فیلم بگیرد و زیر پستش من را تگ کند، بگوید منقلب نشدیم.»

او ادامه داد: «من روزی در خانه‌ام می‌نشستم و فیلم ایشان و بازیگران آن نسل را می‌دیدم و کیف می‌کردم و دوست داشتم از نزدیک ببینم‌شان، اما الان از حضور من در سینما می‌ترسند. چرا سنت بالا رفته و دیگر شبیه هیچ‌کس نیستی این همه به در و دیوار چنگ می‌زنی؟»