“اولی نبودم ولی آخریشم” خداحافظی تتلو یا مقدمه کنسرت؟

امیر تتلو قرار است آهنگ اولی نبودم ولی آخریشم را قبل از کنسرتی که در ترکیه دارد منتشر کند و ممکن است با این آهنگ از موسیقی خدا حافظی کند!

کد خبر : ۳۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - امیر تتلو می خواهد آهنگی به نام اولی نبودم ولی آخریشم را منتشر کند و خود را برای کنتسرتش که آخرین کنسرت ایرانی ها در ترکیه در تابستان امسال خواهد بود آماده کند.

طرفداران او امیدوار هستند این آهنگ هیت شود و تبلیغی برای کنسرت او به حساب بیاید. تتلو خواسته طرفدارانش واکسن کرونا هم بزنند که بتوانند وارد کنسرت شوند ولی خودش نمی زند.

او در خصوص کنسرتش توضیح داد: آهنگ اولی نبودم ولی آخریشم هم فروشش بازشه باز! میفروشم!

هر کی خواست مثل قدیم بخره براشون ایمیل شه دو هفته بعدش لیست ده نفر برتر هم بذارید که کنسرت تو راهه وی آی پی باشن !!

او گفت: «ما بیستا از دویستا وی آی پی کنسرت رو فقط به ده نفر اول فروش آهنگا میدیم و اون ردیف فروشی نیست!

همه ی اونا ایی که تو ده نفر برتر خرید آهنگا بودن تا حالا تو همه ی کنسرتا مهمون وی آی پی ما هستن و این آهنگ آخرین آهنگیه که میتونن جزو ده نفر برتر باشن و امتیاز وی آی پی بودن تو همه ی کنسرتای امیر تتلو رو مال خود کنن !

تتلو اعلام کرده: کنسرتمو گذاشتم کنسرت آخر! آخر از همه من میذارم ! بیست و نه یا سی شهریور. بیست و نه و سی هم میخوان بذارن ؟ من میذارم سی و یک.

این خواننده ادامه داد: قشنگ همه که کاراشونو کردن بعد من میام. این اسمش نهایت احترامه نه بی قانونی ! مثل این میمونه که یه جماعتی تو صف غذا وایسن و تو بذاری همه غذا بگیرن و وایسی ته صف !!