تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند درباره پرسپولیس

علیرضا بیرانوند یک هفته فرصت دارد از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کند.

کد خبر : ۲۳۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، در حکم کمیته انضباطی آمده که علیرضا بیرانوند ۲ میلیارد تومان جریمه شده و یک هفته فرصت دارد تا از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کند! عجیب اینکه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فقط یک جلسه به‌صورت تعلیقی محکوم شده و در واقع می‌تواند همچنان برای تراکتور بازی کند. 

طبق شنیده‌های ما علیرضا بیرانوند به‌هیچ‌عنوان قصد عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس را ندارد.او گفته بود فیلمی دارم که نشان می‌دهد به بعضی از مدیران پرسپولیس ۵ میلیارد تومان شیرینی دادم و حالا بابت آن ۵ میلیارد شیرینی باید ۲ میلیارد تومان هم جریمه بدهد!

بیرانوند قبلاً هم به‌خاطر فسخ غیرقانونی قراردادش با پرسپولیس ۲۰ میلیارد تومان جریمه شده بود اما محروم نشد و محرومیت قبلی او هم چهار‌ماهه و به‌صورت تعلیقی بود.حکمی که انتقادات زیادی را به‌خصوص از سوی هواداران پرسپولیس در پی داشت اما به‌هرحال اجرایی شد.

تراکتور این هفته در لیگ برتر بازی ندارد و باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که طبعاً بیرانوند مشکلی برای همراهی تیمش در آن دیدارها نخواهد داشت و البته باتوجه‌به اینکه از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم عذرخواهی نخواهد کرد،در بدبینانه‌ترین حالت ممکن فقط باید یک جلسه محرومیت را تحمل کند.

منبع: برترین ها