یکی از شخصیت‌های مهم سریال هانیکو، گنزو است که رفته رفته نقش او پر رنگ می‌شود. نقش او از شاگرد عموی هانیکو شروع می‌شود و با ازدواج با هانیکو به یکی از بازیگران اصلی سریال هانیکو تبدیل می‌شود. در ادامه به معرفی بازیگر مشهور نقش گنزو می‌پردازیم.

تصاویر/ بازیگر نقش گنزو در سریال هانیکو کیست؟+ شوهر هانیکو
کد خبر : ۲۳۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- کن واتانابه در نقش گنزو اونودرا (شوهر هانیکو) در سریال هانیکو بازی می‌کند. کن واتانابه در زمان ساخت سریال هانیکو تنها 27 سال داشته است. بازیگری مشهور که بیشتر با چهره میانسالی او را می‌شناسیم. 

کِن واتانابه بازیگر ژاپنی متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۵۹ است. این بازیگر 64 ساله بدون شک مشهورترین بازیگر ژاپنی در جهان است.

واتانابه در دهه 80 فعالیت بازیگری را شروع کرد. او در اوایل زندگی حرفه‌ای خود به خاطر نقش‌هایش در درام‌های سامورایی در تلویزیون ژاپن، به‌ویژه بازی در سریال تلویزیونی دوکوگانریو ماسامونه در سال 1987، مورد توجه قرار گرفت.

پیشرفت بین‌المللی واتانابه در اوایل دهه 2000 زمانی اتفاق افتاد که در کنار تام کروز در فیلم آخرین سامورایی بازی کرد، جایی که او نقش کاتسوموتو، رهبر سامورایی‌ها را بازی کرد که برای حفظ سنت‌های باستانی ژاپن در طول بازسازی میجی تلاش می‌کند. بازی او نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد که به شروع کار او در هالیوود کمک کرد.

کن واتانابه با فیلم‌های آخرین سامورایی (2004)، خاطرات یک گیشا (2005)، تلقین (2010) و دریای درختان (2015) آوازه خود را جهانی ساخت.

از دیگر فیلم‌های مشهور او می‌توان به نامه‌هایی از ایووجیما، بل کانتو، گودزیلا و سریال توکیو وایس اشاره کرد.

علیرغم موفقیت بین‌المللی، واتانابه همچنان با سینمای ژاپن پیوند عمیقی دارد، با بازی‌های قابل توجه در فیلم‌های خاطرات فردا (2006) و ناشکسته (2009) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد ژاپن شد.

فراتر از دستاوردهای شغلی، واتانابه یک مبارز در مقابل سرطان است و در دهه 1990 با سرطان خون و در 2016 با سرطان معده مبارزه کرده است. انعطاف‌پذیری و قدرت او در غلبه بر چالش‌های شخصی و حرفه‌ای او را به چهره‌ای الهام‌بخش در ژاپن و خارج از کشور تبدیل کرده است.