مرگ یک زن 60 ساله و 200 گربه خبر تلخ و ناگواری است که به تازگی بر اثر آتش سوزی در مرکز نگهداری 500 گربه اتفاق افتاده است خبری که هنوز هم علت وقوع آن مشخص نیست.

مرگ دلخراش یک پیرزن و 200 گربه به صورت همزمان
کد خبر : ۲۳۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، ساعت6 صبح هفتم شهریور ماه بود که شعله های آتش از خانه کوچکی که در این مرکز قرار داشت زبانه کشید.حادثه ای که مرگ زن 60 ساله و 200 گربه در آن رقم خورده است،زن 60 ساله مدیر مرکز نگهداری 500 گربه وقتی 10 سال پیش در اشتهارد پایگاهی برای نگهداری حیوانات آسیب دیده راه انداخت، هرگز تصور نمی کرد که در محاصره آتش جانش را از دست بدهد.

حالا هم او و هم 200 گربه بی سرپرست و معلول در پایگاه نگهداری از حیوانات در آتش سوختند. علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست. این درحالی است که تیم پلیسی و کارشناسان آتش نشانی در صحنه به دنبال علت این حادثه هستند.

ساکنان روستای پلنگ آب در جاده ماهشهر به اشتهارد صبح دیروز شاهد آتش سوزی یک مرکز نگهداری از حیوانات بودند. ساعت6 صبح هفتم شهریور ماه بود که شعله های آتش از خانه کوچکی که در این مرکز قرار داشت زبانه کشید.

وقتی سه کارگری که در اتاقک پایین محوطه این مرکز خواب بودند متوجه حریق شدند به سرعت ماموران آتش نشانی را در جریان قرار دادند.

نزدیک به 500 گربه بی پناه در آن جا زندگی می کردند. در این مرکز صدها گربه خوش شانس که جایی برای زندگی نداشته اند تحت مراقبت و سرپرستی زنی 60 ساله قرار گرفته بود.

آتش به جان مرکز نگهداری حیوانات افتاده بود. شعله ها در این مرکز زبانه می کشید و آتش، خانه صاحب این مرکز و گربه ها را محاصره کرده بود. دود سیاه این آتش سوزی مهیب آسمان اشتهارد را فرا گرفت و پایگاه نگهداری از حیوانات در آتش سوخت. این همه اتفاقی است که دیروز رخ داد و باعث شد تا یکی از مراکز حیوانات در اشتهارد میزبان آتش شود.

دیروز خودروهای آتش نشانی آژیرکشان به سمت محل آتش سوزی در منطقه زیبادشت حرکت می کردند. شعله های آتش هر لحظه زبانه می کشید و کارگرهای وحشت زده پایگاه را تخلیه می کردند.

آتش نشانان از بیشتر ایستگاه های آتش نشانی پایتخت، عازم محل حادثه شدند. با رسیدن آتش نشانان در مقابل این مرکز عملیات اطفای حریق آغاز شد. تانکرهای آب یکی پس از دیگری تخلیه می شدند و آتش نشان ها برای مهار آتش از چند طرف عمل می کردند. تا این که بعد از ساعتی تلاش بی وقفه آتش نشانان؛ آتش گسترده خاموش شد.

بررسی های اولیه آتش نشانان نشان می داد یک مرکز نگهداری گربه ها، دچار حریق شده است. در این پایگاه از 500 گربه نگهداری می شد. صاحب این مرکز در این آتش سوزی جان باخت. این درحالی بود که 200 گربه نیز در آتش سوختند.

منبع: تالاب