تنها امکان انتقال توکن DOGS به کیف پول رسمی تلگرام (wallet@) و صرافی‌های بای‌بیت (Bybit) و اوکی‌ایکس (OKX) مهیا شده است؛ از آنجایی‌که کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات این کیف پول و صرافی‌ها را ندارند باید تا روز ۲ شهریور ماه صبر کنند.

راهنمایی چگونگی برداشت و فروش ایردراپ داگز
کد خبر : ۲۳۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، همانطور که می‌دانید، تا زمان لیست شدن ارز دیجیتال داگز (Dogs) در روز ۲ شهریور ماه، مدت زیادی باقی نمانده و حالا باید همه چیز را برای برداشت توکن داگز و معامله آن در صرافی‌ها آماده کنید. در این مقاله قصد داریم همه کارهای لازمی که قبل از ایردراپ DOGS باید انجام شود را به طور کامل شرح دهیم. 

در زمان نگارش این مقاله، تنها امکان انتقال توکن DOGS به کیف پول رسمی تلگرام (wallet@) و صرافی‌های بای‌بیت (Bybit) و اوکی‌ایکس (OKX) مهیا شده است؛ از آنجایی‌که کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات این کیف پول و صرافی‌ها را ندارند، باید تا روز ۲ شهریور ماه صبر کنند؛ البته قبل از آن، همه کارهای لازم برای دریافت و انتقال توکن را انجام دهند.

برای اینکه فرآیند برداشت و انتقال توکن داگز به صرافی بیت پین در سریع‌ترین زمان ممکن رخ دهد و بتوانید در همان دقایق و ساعات اولیه رمزارز خود را در بازار بفروشید، باید دو کار را انجام دهید:

اتصال کیف پول به ربات بازی داگز

خرید و انتقال ارز تن کوین به کیف پول برای پرداخت کارمزد

اتصال کیف پول به ربات داگز (Dogs)

همانطور که احتمالاً می‌دانید، بهترین کیف پول برای اتصال به بازی‌های تلگرامی، کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. ما هم فرآیند اتصال آن به بازی داگز را در مقاله زیر جدا به صورت کامل تشریح کرده‌ایم.

بعد از تکمیل مراحل اتصال داگز به کیف پول تون کیپر که البته با چند دکمه ساده انجام می‌گیرد، باید مقداری رمزارز تن کوین را که به عنوان کارمزد تراکنش‌های شبکه بلاک چین تن (TON) کاربرد دارد، خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال دهید. انجام این کار هم بسیار ساده است و در ادامه آن را به صورت گام‌به‌گام توضیح می‌دهیم.

یکی از مزایای کلیدی صرافی ارز دیجیتال بیت پین، فرآیند بسیار ساده خرید و فروش رمزارز در آن است. این یعنی شما به سادگی می‌توانید مقداری ارز دیجیتال تن کوین را خریداری کرده و آن را به هر کیف پولی انتقال دهید. برای این‌کار لازم است که از مراحل زیر پیروی کنید.

اپلیکیشن بیت پین را دانلود و نصب کنید.

در صرافی بیت پین ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت ساده و سریع آن را تکمیل کنید.

در صفحه نخست اپلیکیشن، روی دکمه «واریز» کلیک کنید. (تصویر ۱)

در پنجره بعدی گزینه «واریز تومانی» را انتخاب کنید تا به صفحه واریز منتقل شوید.

در این صفحه مبلغ واریزی و شماره کارتی که در هنگام احراز هویت وارد کرده‌اید را وارد کنید. (تصویر ۲)

در تب «بازارها»، جفت ارز تن کوین/تومان (TON/IRT) را پیدا کنید و با زدن دکمه «خرید» به صفحه خرید و فورش تن کوین بروید.

خرید تن کوین برای ایردراپ داگز

در این صفحه (تصویر ۳)، باید قیمت و مقدار تن کوین مورد نظر خود را وارد کنید. پس از آن، روی دکمه «خرید» کلیک کنید و منتظر باشید تا سفارشتان پر شود.

بعد از اینکه به مقدار مورد نظر خود تن کوین خریدید، باید آن را به کیف پول تن کوین خود انتقال دهید. مقدار لازم برای کارمزد تراکنش انتقال داگز به بیت پین، نهایتاً ۰٫۲ واحد خواهد بود؛ اما اگر هم مقدار بیشتری خریدید، به راحتی می‌توانید مقدار اضافه را به بیت پین برگردانده و بفروشید. مراحل انتقال تن کوین به تون کیپر به قرار زیر است:

ابتدا اپلیکیشن تون کیپر را باز کنید و «Toncoin» را انتخاب کنید. 

 روی دکمه «Receive» کلیک کنید.

آدرس کیف پول تن کوین خود را می‌بینید. با زدن دکمه «Copy» آن را کپی کنید.

آموزش برداشت داگز

بعد از اینکه آدرس کیف پول را کپی کردید، اپلیکیشن بیت پین را باز کرده و به تب «کیف پول» بروید و «تن کوین» را انتخاب کنید.

در صفحه تن کوین، دکمه «برداشت» را انتخاب کنید. 

 باید میزان برداشت را مشخص کنید و در کادر دوم هم آدرس کیف پول را جایگذاری کنید.

تیک برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت را بزنید، چون کیف پول تون کیپر نیازی به ممو ندارد.

در آخر روی دکمه «درخواست برداشت» کلیک کنید و بعد منتظر دریافت پیامک تأیید برداشت باشید.

کلام پایانی

حالا که چند روز تا زمان لیست شدن ارز دیجیتال داگز مانده، باید همه چیز را برای دریافت بی‌دردسر توکن‌های DOGS آماده کنید. با توجه به‌ قیمت احتمالی توکن داگز و توکنومیکس DOGS به نظر می‌رسد که احتمال تبدیل شدن این توکن‌ها به پولی قابل قبول، حداقل فعلاً بالاتر از بازی‌های تلگرامی دیگر است.

صرافی بیت پین هم به عنوان پلتفرم پیشرو در لیست کردن توکن‌های جدید بازی‌های تپ تو ارن تلگرام، دقایقی بعد از صرافی‌های بین المللی بای‌بیت و اوکی‌ایکس ارز دیجیتال داگز را لیست خواهد کرد. بنابراین اگر در صرافی بیت پین حسابی ندارید، توصیه می‌کنیم زودتر مراحل ثبت نام و احراز هویت را تکمیل کنید.

در آخر می‌خواهیم نظر شما را هم درباره ایردراپ داگز و قیمت احتمالی آن را بدانیم. به نظر شما داگز هم می‌تواند به موفقیت نات کوین برسد؟

سوالات متداول

داگز چه زمانی لیست خواهد شد؟

طبق توییت صرافی‌های بای‌بیت و صفحه رسمی داگز، ارز دیجیتال داگز در روز ۲ شهریور ماه لیست خواهد شد.

چند تن کوین برای برداشت داگز نیاز داریم؟

احتمالاً برای برداشت داگز از ربات و انتقال به صرافی، حوالی ۰٫۲ واحد تن کوین نیاز دارید.

پیشبینی قیمت داگز چقدر خواهد بود؟

با توجه به قیمت بازار پری مارکت و تحلیل‌های منتشر شده، احتمالاً قیمت احتمالی هر واحد داگز حوالی ۰.۰۰۵ تا ۰.۰۰۸ دلار خواهد بود. یعنی قیمت هر ۱۰۰۰ واحد داگز حدود ۵ تا ۸ دلار تخمین زده شده است.

منبع: بیت پین