بهترین هتل های نزدیک فرودگاه مهر آباد

فرودگاه مهرآباد، یکی از بزرگ ترین فرودگاه های بین المللی ایران واقع در غرب تهران است که مختص پرواز های داخلی، حج تمتع و عمره است. این فرودگاه حدودا 30 دقیقه رانندگی تا مرکز شهر و جاذبه های گردشگری نیز فاصله دارد.

کد خبر : ۲۳۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
0

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که عازم سفر کاری و کوتاه مدت هستند، جهت فرار از ترافیک سنگین تهران، استرس ناشی از جابجایی و صرفه جویی در زمان می توانید در راستای رزرو بهترین هتل های نزدیک فرودگاه مهرآباد با قیمت های متفاوت نیز اقدام کنید. رزرو این هتل ها کامل ترین خدمات و امکانات، محیطی امن و آرام، رستوران، کافی شاپ، ترنسفر فرودگاه، روم سرویس و... را نیز در اختیار مسافران خود جهت رفاه بیشتر مسافران نیز قرار می دهند.

هتل بین المللی لاله تهران

یکی از بهترین هتل 5 ستاره تهران، هتل بین المللی لاله است که در خیابان دکتر فاطمی نیز واقع شده است. این هتل، یکی از لوکس ترین هتل های تهران نزدیک فرودگاه مهر آباد است که حدودا 23 دقیقه(8.4 کیلومتر) نیز تا فرودگاه فاصله دارد. جهت دسترسی به هتل لاله تهران می توانید از طریق خیابان آزادی و بزرگراه شیخ فضل الله نوری نیز اقدام کنید. همچنین در 270 متری این فرودگاه ایستگاه مترو قرار دارد که، می توانید با استفاده از آن تا ایستگاه انقلاب بروید سپس دسترسی آسان تری به هتل لاله خواهید داشت.

همچنین هتل بین المللی لاله تهران، به عنوان لوکس ترین هتل این شهر امکانات وخدمات بینظیری شامل رستوران، ترنسفر فرودگاهی، کافی شاپ، استخر، سونا، آتلیه، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی و... را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

  • آدرس هتل بین المللی لاله تهران: تهران، خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب

 

هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی، لوکس ترین هتل 5 ستاره تهران که در بزرگراه چمران نیز واقع شده است. این هتل پنج ستاره، یکی از بهترین هتل های تهران نزدیک فرودگاه مهر آباد است که فاصله آن تا فرودگاه مهرآباد حدود 24 دقیقه رانندگی (19.2 کیلومتر) است. همچنین جهت دسترسی به این هتل می توانید از طریق خیابان آزادی و بزرگراه یادگار امام نیز اقدام کنید. در غیر اینصورت فاصله ایستگاه اتوبوس تا فرودگاه 850 متر و ایستگاه مترو 270 متر است که می توانید از آن بهره مند شوید و به هتل پارسیان آزادی نیز دسترسی داشته باشید.

در نظر داشته باشید که این هتل امکانات و خدمات کاملی نظیر تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و... را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

  • آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

 

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار از معروف ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره تهران است که در منطقه بلوار کشاورز در سال 1388 نیز افتتاح گردید. هتل اسپیناس بلوار، از بهترین هتل های غرب تهران نزدیک فرودگاه مهرآباد است که حدودا 29 دقیقه (8.2 کیلومتر) با فرودگاه فاصله دارد. اگر از مسیر بزرگراه شیخ فضل الله جهت دسترسی به فرودگاه اقدام کنید حدود 30 دقیقه زمان خواهد برد تا به مقصد برسید. در غیر اینصورت با استفاده از ایستگاه متروی انقلاب در فاصله 1.5 کیلومتری هتل و یا ترنسفر هتل اسپیناس بلوار می توانید به راحتی به سمت فرودگاه مهر آباد بروید.

این هتل امکانات و خدمات لوکسی نظیر رستوران ها، کافی شاپ، باشگاه ورزشی، سالن های جلسات، تالار های عروسی، استخر، پارکینگ، سونا، جکوزی و... را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. در نهایت اگر به دنبال رزرو هتل ‌های غرب تهران هستید، هتل اسپیناس بلوار با امکانات برتر و موقعیت مکانی مناسب نسبتا نزدیک به فرودگاه از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که قیمت هتل های غرب تهران به نسبت امکانات، خدمات و موقعیت مکانی ای که ارائه می دهند بسیار گران است.

  • آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶

 

هتل المپیک تهران

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تهران که نزدیک فرودگاه مهر آباد نیز واقع شده است، هتل المپیک تهران است. فاصله فرودگاه مهر آباد تهران تا این هتل حدود 15 دقیقه(11.3 کیلومتر) است که از دو مسیر بزرگراه شیخ فضل الله نوری و مسیر بزرگراه شهید لشکری می توانید به هتل المپیک برسید. همچنین لازم به ذکر است که، هتل المپیک تهران امکانات و خدمات بینظیری چون رستوران، کافی شاپ، استخر، حمام سنتی، سالن بیلیارد، اینترنت، سالن بدنسازی، فروشگاه، روم سرویس و... را به مهمانان خود نیز ارائه می کند.

  • آدرس هتل المپیک تهران: اتوبان تهران، کرج، ورودی غربی، مجموعه ورزشی آزادی

 

هتل پارسیان انقلاب تهران

از بهترین هتل های چهار ستاره تهران که در خیابان طالقانی نیز قرار گرفته است، می توان به هتل پارسیان انقلاب اشاره کرد. این هتل از بهترین هتل های تهران نزدیک فرودگاه مهرآباد است که در فاصله 8.6 کیلومتری (25 دقیقه با خودرو) قرار گرفته است. همچنین ایستگاه مترو در فاصله 270 متری فرودگاه قرار دارد که می توانید در این ایستگاه سوار شده و در ایستگاه طالقانی نیز پیاده شوید و به راحتی به هتل پارسیان انقلاب تهران بروید.

لازم به ذکر است علاوه بر دسترسی آسان هتل انقلاب امکانات و خدمات بینظیری نظیر روم سرویس، اینترنت، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ، تلوزیون و... را در اختیار مهمانان خود نیز قرار می دهد.

  • آدرس هتل پارسیان انقلاب تهران: خیابان طالقانی‌، حد فاصل حافظ و ولیعصر،جنب ساختمان بنیاد شهید، پلاک ۳۴۱

 

هتل آساره تهران

هتل آساره، یکی از بهترین هتل های نزدیک فروگاه مهرآباد تهران است که در خیابان آزادی و نرسیده به میدان انقلاب نیز بنا شده است. این هتل لوکس تهران در فاصله 6.2 (19 دقیقه با خودرو) کیلومتری فرودگاه مهرآباد واقع شده است. همچنین در فاصله 950 متری این هتل ایستگاه مترو قرار دارد که باید در ایستگاه انقلاب سوار شده و سپس در ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز پیاده شوید.

بهتر است بدانید که هتل لوکس چهار ستاره آساره تهران، امکانات و خدمات بینظیری چون رستوران، کافی شاپ، اینترنت، بدنسازی، خدمات لاندری، سالن همایشات و... نیز در اختیار مهمانان خود نیز قرار می دهد.

  • آدرس هتل آساره تهران: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

 

هتل حجاب تهران

از میان هتل های سه ستاره تهران، هتل حجاب بهترین هتل نزدیک فرودگاه مهرآباد نیز محسوب می گردد که در بلوار کشاورز واقع شده است. هتل حجاب تهران در فاصله 8.2 کیلومتری(21 دقیقه با خودرو) نیز قرار گرفته است. اگر بخواهید از فرودگاه به این هتل بروید می توانید از مسیر خیابان آزادی نیز اقدام کنید، همچنین ایستگاه مترو در فاصله 270 متری فرودگاه قرار دارد که با استفاده از آن می توانید در ایستگاه انقلاب پیاده شوید و به هتل حجاب تهران بروید. شایان ذکر است که این هتل دارای امکاناتی چون صندوق امانات، چای ساز، اینترنت، پارکینگ، روم سرویس، رستوران، کافی شاپ و... نیز می باشد.

  • آدرس هتل حجاب تهران: تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نبش کوچه ۵