ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله اینروزها خبرساز شده اسـت.

عشق و عاشقی دختر 29 ساله و شوهر 75 ساله میلیاردر/ عکس
کد خبر : ۲۳۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، ازدواج دختر 29 ساله با مرد 75 ساله اینروزها خبرساز شده اسـت. تعداد زیادی از کاربران این ازدواج را فقط برای پول دانسته و از این حرکت انتقاد کرده اند. اما این مدل 29 ساله میگوید کـه عاشق این پیرمرد 75 ساله شده اسـت.

در چند سال اخیر اینگونه ازدواج ها بسیار خبرساز شده و کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های گسترده ای رابه اختلاف سنی بالای زوجین نشان داده اند.

مقوله ی عشق بـه مرور زمان دستخوش تغییراتی شده اسـت. در گذشته آدم ها انتخاب های محدودی برای ازدواج داشتند، بـه ویژه در جوامع کوچک. امروزه اما عشق بیشتر بر پایه ی انتخاب شخصی و آزادی اسـت. بنابر این می‌توان گفت کـه مقوله ی عشق همراه با مـا دچار تغییر و تحول شده اسـت. هر نسلی، نظرات متفاوتی درمورد این ازدواج ها دارند.

ولی چـه زوجی با اختلاف سنی فاحش باشند و چـه دو فرد در مراحل مختلف زندگی، عشق می تواند در هر شرایطی راه خودرا باز کند و شکوفا شود.

پای رابطه ی خالصانه و عشق کـه در بین باشد، سن بی اهمیت می شود. زیاد می‌شنویم کـه عشق سن و سال و حد و مرز نمی شناسد. البته بسیار از افراد این موضوع را تنها بهانه ای برای توجیه اینکار می‌دانند.

کو انگان، مدل ۲۹ ساله ی ویتنامی بتازگی با وین کتز، کارآفرین ۷۵ ساله ی اهل لس آنجلس ازدواج کرده اسـت.

داستان عشق انها از اینستاگرام آغاز شد ودر آنجا بود کـه کو انگان با وین کـه مالک و طراح یک برند کیف بنام Rough Roses اسـت، آشنا شد.

آنها بعدا در جریان یکی از سفر هـای کاری وین بـه ویتنام با یک دیگر ملاقات کردند و فوراً بـه هم دل باختند.

رابطه عاشقانه ی آنها فراز و نشیب زیادی داشت. علیرغم قهر و آشتی های متعدد، این زوج بالاخره با یک دیگر ازدواج کردند.

کو انگان قویاً معتقد اسـت کـه وین نیمه ی گم شده ی او اسـت.

او می‌گوید: «وین عشق ابدی زندگی مـن اسـت. مطمئنم.» با این حال، رابطه ی آنها در فضای مجازی با انتقادات شدیدی مواجه شده اسـت.

منبع: پارس ناز