آنابل عروسکی است که با فیلم هالیوودی مشهور به شهرت رسید اما آیا داستان واقعی او را شنیده‌اید؟!

داستان واقعی "آنابل" عروسکی که هنوز به آزار و اذیتش ادامه می‌دهد!
کد خبر : ۲۳۳۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-آنابل عروسکی که الهام‌بخش فیلم هالیوودی مشهور است برای همیشه در محفظه‌ای مخصوص نگهداری می‌شود اما هنوز هم جن زده و خطرناک است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، عروسک واقعی آنابل هیچ شباهتی به نسخه هالیوودی آن ندارد. در نگاه اول این عروسک پارچه‌ای بامزه و بی‌گناه به نظر می‌رسد.

به گفته محققان معروف ماوراء الطبیعه، این عروسک مسئول دو تجربه نزدیک به مرگ، یک تصادف مرگبار و مجموعه‌ای از فعالیت‌های شیطانی است. 

داستان آنابل از سال 1970 آغاز شد. دونا این عروسک را برای تولد 28 سالگی از سوی مادرش هدیه گرفت. دونا عروسک جدیدش را به خانه خود و دوستش آورد.

طولی نکشید که دو زن متوجه شدند آنابل به میل خودش در خانه حرکت می‌کند و از اتاقی به اتاق دیگر می‌رود.

دونا و انجی همچنین شروع به یافتن یادداشت‌هایی کردند که روی آن نوشته شده بود «به من کمک کن». این دو زن پرستار حتی کاغذی مانند کاغذ این یادداشت‌ها در خانه خود ند اشتند. 

علاوه بر این نامزد انجی نیز از دست آنابل در امان نبود. یک روز بعدازظهر، زمانی که این مرد در خانه نامزدش خواب بود، احساس کرد کسی وارد اتاقش شده بود.

با این حال بجای یک دزد او آنابل را دید که در کنارش دراز کشیده!

در همان زمان بود که این مرد درد شدیدی در قفسه سینه خود احساس کرد و متوجه شد آثار خون آلود چنگ بر روی سینه خود شد.

پس از این تجربه ترسناک دونا و انجی از یک پدر روحانی کمک گرفتند و در نهایت آنابل به یک موزه اشیاء ماورالطبیعه منتقل شد. 

آنابل در هنگام انتقالش نیز دست از خرابکاری برنداشت! زوجی که صاحب این موزه هستند اعتراف کردند در هنگام انتقال او ناگهان متوجه شدند ترمز ماشین دیگر کار نمی‌کند! مشکل تنها زمانی حل شد که آن‌ها آنابل را با آب مقدس شستند. 

آنابل در خانه این زوج نیز دردسرهای مختلفی درست کرد! از جمله جا به جا شدن در اتاق‌ها و حتی بیرون از خانه!

در نهایت این زوج محفظه مخصوصی با چوب و شیشه برای آنابل درست کردند که با دعا پوشیده شده است. در پایین این محفظه یک تابلو به بازدید کنندگان هشدار می‌دهد با آنابل صحبت نکنند و به محفظه دست نزنند. 

عروسک جن زده از آن زمان دیگر حرکت نکرده است اما دست از خرابکاری و آزار بینندگان نکشید! 

آنابل باعث تصادف مرگبار زوجی شد که در موزه از او دیدن کرده بودند و ظاهرش را مسخره کردند. مرد جوان در جا درگذشت اما همسرش معتقد است قبل از تصادف صورت آنابل را در آینه دیده بود.

داستان آزار و اذیت آنابل ناتمام است و او بارها باعث تصادف و صدمه دیدن کشیش‌ها یا بازدیدکنندگانی شد که همگی قبل از تصادف او را دیده بودند.