مرد آمریکایی 100 روز زیر آب زندگی کرد تا ببیند چه تاثیری بر بدن و ذهنش خواهد گذاشت!

مردی که 100 روز به تنهایی زیر آب زندگی کرد!
کد خبر : ۲۳۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-یک استاد دانشگاه فلوریدا 100 روز را زیر سطح اقیانوس گذراند تا بفهمد چگونه افزایش فشار بر بدن و ذهن او تأثیر میگذارد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، رکورد جهانی کنونی برای مدت زمان زندگی در زیر آب 73 روز است. این رکورد در سال 2014 توسط دو زیست شناس ثبت شد.

جوزف دیتوری، استاد دانشگاه فلوریدا جنوبی، تصمیم گرفت این رکورد را بشکند. این استاد دانشگاه به هتلی در عمق 9 متری اقیانوس نقل مکان کرد.

در طول این مدت، او و تیمی از پزشکان و دانشمندان قصد مجموعه‌ای از آزمایشات را انجام دادند تا متوجه شوند زندگی طولانی مدت در زیر آب چگونه بر بدن و ذهن انسان تأثیر می‌گذارد.

پروفسور دیتوری در بیانیه‌ای گفت: «بدن انسان هرگز مدتی طولانی زیر آب نبوده است، بنابراین من از نزدیک تحت نظر خواهم بود. فرضیه من این است که به دلیل افزایش فشار، سلامتی من بهبود خواهد یافت.»

گروهی از اساتید در دانشگاه فلوریدا جنوبی بر این باورند که افزایش فشار بر بدن می‌تواند طول عمر را افزایش دهد و از بیماری‌های مرتبط با پیر شدن جلوگیری کند.

در طول 100 روز، این استاد دانشگاه 55 ساله به طور منظم توسط یک تیم پزشکی ویزیت شد و مجموعه‌ای از آزمایشات از جمله سونوگرافی و نوار قلب را انجام داد. او همچنین تحت آزمایش‌های روان‌شناختی قرار گرفت.

جوزف دیتوری با موفقیت 100 روز زیر آب زندگی کرد و پس از آن کم کم به زندگی عادی خود بازگشت.