کد تخفیف دیجی کالا از ارسال رایگان تا تخفیف 80 درصدی

کد تخفیف دیجی کالا بهترین راه کاهش قیمت‌ها در خرید اینترتی است؛ به شرطی که زیر و بم آن را بدانید و به خوبی از انواع کد تخفیف‌ها استفاده کنید.

کد خبر : ۲۳۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
0

برای یک خرید اقتصادی و هیجان انگیز آماده اید؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از دیجی کالا با قیمت کم تری تهیه کنید. فروشگاه آنلاین دیجی کالا یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های خرید اینترنتی در ایران است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را در برند‌ها و مدل‌های بسیار متنوع پیدا کرده و تنها با یک کیلیک خریداری کنید. البته در کنار خرید آسان و سریع، کد تخفیف دیجی کالا نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. اگر راه‌های خرید ارزان تر از دیجیکالا را بلد باشید می‌توانید حتی تا 80 درصد تخفیف دریافت کنید. در ادامه قصد داریم این راه و روش‌ها را به شما معرفی کنیم.

کد‌ تخفیف دیجی کالا راهی برای خرید اقتصادی تر

یکی از ساده ترین و البته جذاب ترین روش‌هایی که برای خرید ارزان تر وجود دارد، استفاده از کد تخفیف است. دیجی کالا نیز مانند بسیاری از پلتفرم‌های فروش آنلاین دیگر امکان خرید ارزان تر با کد تخفیف را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در این روش تنها کاری که باید انجام دهید دریافت کد تخفیف دیجی کالا و استفاده از آن در هنگام ثبت سفارش است. لازم به ذکر است که کد تخفیف­های دیجی کالا بر خلاف جشنواره‌ها و تخفیف‌های مناسبتی، تنها در یک مقطع زمانی خاص عرضه نمی‌شوند و شما هر زمان که به سایت‌های معتبر ارائه کد تخفیف مانند کانال تخفیف مراجعه کنید می‌توانید کد‌های متنوعی را برای خرید ارزان تر پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید.

چه محصولاتی را می‌توان با کد تخفیف دیجی کالا خریداری کرد؟

یکی از سوالات مهمی‌که درباره کد تخفیف‌های دیجی کالا پرسیده می‌شود این است که با استفاده از این کد، چه محصولاتی را می‌توانیم خریداری کنیم؟ برای پاسخ باید بگوییم هر چیزی که در سایت دیجی کالا عرضه می‌شود را می‌توانید با کد تخفیف ارزان تر تهیه کنید. البته این موضوع بستگی به زمان خرید شما دارد. برخی کد‌ها ممکن است هنگام خرید شما غیر فعال و یا منقضی باشند. به هر حال، قبل از ثبت سفارش خود در دیجی کالا، بهتر است کد تخفیف‌های فعال و موجود را چک کنید. شاید محصول مورد نیاز شما دقیقاً یکی از کالا‌هایی باشد که می‌توانید با تخفیف تهیه کنید. البته اگر از کد تخفیف‌هایی استفاده کنید که اختصاص به دسته بندی خاصی از محصولات دیجی کالا نداشته باشند، بدیهی است که می‌توانید برای خرید مقرون به صرفه همه کالا‌ها از آن استفاده کنید. انواع لوازم دیجیتال، تلفن همراه، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، پوشاک و اکسسوری، اقلام سوپر مارکتی و هر چیز دیگری که نیاز داشته باشید در دیجی کالا قابل تهیه خواهد بود.

پرکاربردترین کد تخفیف‌های دیجی کالا

همانطور که گفته شد دیجی کالا کد تخفیف‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که هر یک از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. در بین این کد‌ها برخی از آن‌ها با توجه به شرایط استفاده خود، کاربردی تر و محبوب تر هستند. در این بخش چند نمونه از این کد‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کد تخفیف دیجی کالا خرید اول

یکی از جذاب ترین کد‌های تخفیف دیجی کالا، کد­های مخصوص خرید اول است. دیجی کالا با ارئه این کد‌ها تلاش می‌کند تا اولین خرید را برای مشتریان خود به یک تجربه لذت بخش و فراموش نشدنی تبدیل کند. به طور مثال، کد PKNT یکی از کد‌های تخفیف انحصاری برای خرید اول است که کاربران جدید با استفاده از آن می‌توانند 60 هزار تومان تخفیف دریافت کنند. البته توجه داشته باشید که حداقل خرید برای بهره مندی از این تخفیف 200 هزار تومان عنوان شده است.

تخفیف‌های 80 درصدی دیجی کالا، تجربه یک خرید شگفت انگیز

در کنار استفاده از کد تخفیف، یک روش جذاب دیگر نیز برای خرید اقتصادی تر از پلتفرم دیجی کالا وجود دارد. این مجموعه برخی از محصولات خود را با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کند. تخفیف 80 درصدی دیجی کالا یک راه حل مناسب برای همه کسانی است که دوست دارند خریدی اقتصادی تر را تجربه کنند. توجه داشته باشید که این تخفیف‌های جذاب روی بسیاری از دسته بندی‌های موجود در دیجی کالا اعمال می‌شوند و شما به هر محصولی که نیاز داشته باشید می‌توانید از این روش برای خرید آن استفاده کنید.

کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

بدون تردید کد تخفیفی که محدودیتی برای استفاده نداشته باشد، از سایر کد‌ها محبوب تر خواهد بود. بنابراین، کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران بسیار پر کاربرد و جذاب است. به طور مثال، کد TPDV بدون محدودیت خرید اول بوده و برای همه کاربران قابل استفاده است. همچنین، برای خرید همه محصولات از تمام دسته بندی‌ها می‌توانید این کد را مورد استفاده قرار دهید. فراموش نکنید که این کد برای خرید‌هایی است که بیشتر از 400 هزار تومان باشند و 70 هزار تومان از هزینه قابل پرداخت شما کم می‌کند.

ارسال رایگان، یک امتیاز منحصر به فرد

هزینه ارسال یکی از عواملی است که باعث می‌شود افراد زیادی تمایل خود را برای خرید اینترنتی از دست بدهند. حتماً برای شما هم پیش آمده که کالایی را در سبد خرید خود قرار دهید و بعد با دیدن هزینه ارسال که گاهی از قیمت محصول مورد نظر بیشتر می‌شود، پشیمان شوید. البته در برخی مواقع محصول منحصر به فردی را انتخاب کرده اید و یا کالا شامل تخفیف خوبی شده و پرداخت هزینه ارسال باز هم مقرون به صرفه است. در هر صورت، کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا امتیاز جذابی است که در اختیار کاربران این مجموعه قرار می‌گیرد تا بتوانند بدون پرداخت این هزینه به صورت اینترنتی خرید کنند.

کد تخفیف دیجی کالاجت

اقلام سوپر مارکتی بدون شک پر مصرف ترین محصولات در زندگی روزمره ما هستند. به همین دلیل، خرید آنلاین آن‌ها مخصوصاً با تخفیف، بسیار هوشمندانه است. یکی از محبوب ترین کد‌های تخفیف دیجی کالا از نظر کاربران کد‌های مرتبط با سوپر مارکت آنلاین دیجی کالا جت است. به عنوان مثال، با استفاده از کد TRA80 کاربران جدید دیجی جت می‌توانند خرید خود را با 80 هزار تومان تخفیف انجام دهند. البته این کد تنها برای سفارش‌های بیشر از 150 هزار تومان قابل استفاده است.

علاوه بر دیجی جت، برای خرید کالا­­های سوپر مارکتی می­توانید به بخش سوپر مارکت در اپلیکیشن دیجی کالا نیز مراجعه کنید، البته خرید محصولات زود مصرف برای همه کاربران در همه شهر­ها امکان پذیر نیست. به هر حال، چنانچه قصد خرید از این بخش را داشته باشید، کد تخفیف (VKWL) امکان خرید با 70 هزار تومان تخفیف را برای شما فراهم می­کند. البته این کد برای خرید­های غیر اول و بیشتر از 400 هزار تومان تعریف شده است.

خرید محصولات از بازار پیندو با کمترین قیمت

در بسیاری از مواقع، به خصوص زمانی که بودجه کافی برای خرید یک محصول را نداشته باشیم، خرید مشتقیم کالا از تولید کننده می‌تواند مناسب باشد. بسیاری از افرادی که فروشگاه یا تولیدی کوچک داشته و به دنبال گسترش آن هستند، محصولی که دارند را با قیمت کمتر عرضه می‌کنند. برای خرید اینترنتی این گونه کالا‌ها می‌توانید به پیندو مراجعه کنید. پیندو یکی از زیر مجموعه‌های دیجی کالا و بازار آنلاینی است برای ارتباط فروشنده‌ها و خریداران. به علاوه، اگر کد تخفیف پیندو را داشته باشید، خرید این کالا‌ها باز هم با قیمت کم تر ممکن می‌شود.