عکس زیباترین دختر چچنی دنیا!

آمینا(امینه) اپندیوا، دختر 11 ساله چچنی، با زیبایی غیرمعمولش اینترنت را شگفت زده کرده است!

کد خبر : ۲۳۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-حقیقت این است که اینترنت پر است از عکس دختران زیبا است اما هر روز نیست که به چهره‌ای برخورد می‌کنید که نفس شما را بند می‌آورد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آمینا(امینه) اپندیوا 11 ساله که توسط عکاس چچنی آمینا کشف شده است یکی از مرموزترین و زیباترین دختران دنیاست!

صدها نفر زیبایی فوق العاده این دختر را ستایش کردند یا از خانم عکاس پرسیدند که آیا او یک شخص واقعی است یا خیر.

اپندیوا اهل کورچالوی، شهر کوچکی در چچن است و زیبایی خیره کننده خود را مدیون ترکیبی از شرایط ژنتیکی نادر - آلبینیسم و ​​هتروکرومی است.

آلبینیسم یا زالی به طور کلی به عنوان فقدان مادرزادی هرگونه رنگدانه در فرد شناخته شده است که منجر به سفیدی مو و پوست می‌شود. 

هتروکرومی تفاوت در رنگ عنبیه است که توسط تولید، تحویل و غلظت رنگدانه تعیین می‌شود.

هر دو آلبینیسم و ​​هتروکرومی به ندرت به تنهایی در انسان تشخیص داده می‌شوند اما ترکیب آن‌ها حتی نادرتر است! 

عکس‌های اپندیوا ابتدا در ژانویه 2020 منتشر شد و به سرعت در رسانه‌های اجتماعی روسیه منتشر شد.

در حالی که اکثر کاربران زیبایی غیرمعمول این دختر 11 ساله را ستایش کردند، برخی عکاس را به استفاده از فتوشاپ برای ایجاد مصنوعی ترکیبی از آلبینیسم و ​​هتروکرومی متهم کردند.

آمینا اپندیوا هنوز پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود را ندارد، بنابراین به سختی می‌توان تأیید کرد که آیا او واقعاً مانند عکس های آرساکووا خیره کننده به نظر می‌رسد یا خیر.

با این حال کاربران اینستاگرامی که ادعا می‌کنند اهل کورچالوی هستند و شخصاً دختر جوان را می‌شناسند تایید کرده‌اند که او از نزدیک حتی زیباتر است!