آهنگ “تو که میخوای میتونی” امیر تتلو؛ کلیشه ناله‌ها

آهنگ تو که بخوای میتونی از امیر تتلو بالاخره منتشر شد اما انگار دیگر این تتلو آن خواننده قبلی نیست.

کد خبر : ۲۳۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آهنگ جدید امیر تتلو در شبکه های پخش موزیک جهانی منتشر شد و مانند سابق روی کانال تلگرام قرار نگرفت. تو که بخوای میتونی هم مثل آهنگ های جدید تتلو نوآوری خاصی ندارد و غمگین است.

تتلو همان اول آهنگ را اینگونه شروع می کند: « همیشه سفیدی از روشنایی و پاکی نیست/ یه وقتا از نداریه/ یه وقتا از تنهاییه/ یه وقتا از غریبیه/

یک یک دو دو هشت/ دلمو صد بار شکستی عیب نداره / تو بال پروازمم خورد کن / از حرارتم برات چیزی نمونده/ تو همین اندازشم دود کن»

آهنگ با همان کلیشه دکلمه های تکراری تتلو شروع می شود که حتی خود تتلو هم می داند مخاطبان بارها به وجود این همه حرف میان آهنگ ناراضی هستند اما ادامه می دهد.

ادامه آهنگ هم هرچند فحش ندارد و جزو نقات قوتش محسوب می شود اما جملات بسیار ناله گونه ای دارد که مخاطب را در نقش قربانی تثبیت می‌کند.

چقد خونه دلم به خود طبیعت قسم بسمه این استرس/ توام حالت واسم خوش نی ببین چطوری اینجوری دور از همه ای دپرس

مخاطب نوجوان با شنیدن این متنون چه تربیتی خواهد شد؟ آهنگ هایی پر از ناله و پر از وابستگی شدید عاشق به معشوق که در نبود او مرد به این شکل نابود شود!

البته ملودی تو که بخوای میتونی نسبت به آهنگ های اخیر تنوع بیشتری داشت و بیت های نسبتا زیبایی هم در آهنگ وجود داشت. کورس آ]نگ هم ریتم جالبی دارد:

تو که با همه بجز من مهربونی

یکمم منو نوازش کن

تو که آروم جونی یکم توو بغلت

این تن خسته رو خوابش کن

تو که بخوای میتونی