منوچهر هادی که چند روزی است بر سر حضانت دخترش با یکتا ناصر درگیر بود، امروز در حضور دادستان جنایی تهران با همسر سابقش به توافق رسید و سوفیا را نزد او فرستاد.

دختر یکتا ناصر به پیش مادرش برگشت
کد خبر : ۲۲۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، بعد از پایان ماجرا، این کارگردان ۵۱ ساله با انتشار پستی برای سوفیا و یکتا ناصر آرزوی سلامتی کرد: «دختر قشنگم، گوشگله پیدر، امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت. سال نوی شما عزیزان مبارک.»برترین‌ها: منوچهر هادی که چند روزی است بر سر حضانت دخترش با یکتا ناصر درگیر بود، امروز در حضور دادستان جنایی تهران با همسر سابقش به توافق رسید و سوفیا را نزد او فرستاد.

بعد از پایان ماجرا، این کارگردان ۵۱ ساله با انتشار پستی برای سوفیا و یکتا ناصر آرزوی سلامتی کرد: «دختر قشنگم، گوشگله پیدر، امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت. سال نوی شما عزیزان مبارک.»

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از حضور یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی خبر داد و نوشت:

«امروز این دو هنرمند عزیز(زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.»