رونالدو پس از سال‌ها برای بازی در فونیکس اف سی به زمین فوتبال بازگشت.

عکس/ رونالدو با بازگشت به زمین همه را سوپرایز کرد!
کد خبر : ۲۲۷۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-رونالدو نازاریو برای بازی در تیم فونیکس مدت کوتاهی به زمین فوتبال بازگشت و طرفداران را سوپرایز کرد. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، طرفداران و بازیکنان به طور یکسان با شگفتی شاهد حضور یکی از بزرگان تاریخ در یک بازی کوتاه اما به یاد ماندنی برای تیم فونیکس اف سی بودند.

در یک صبح سرد در اسکس، رونالدو لوئیس نازاریو د لیما، مهاجم سابق بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان با یک لیموزین سفید در باشگاه ورزشی و اجتماعی هندرسون حاضر شد.

این بازیکن برزیلی که برای شرکت در مسابقه توسط پدی پاور به عنوان بخشی از رقابت‌های «سوپر ساب نهایی» به پرواز درآمده بود، در نهایت برای فینیکس به زمین رفت.

برایان ادواردز، مدیر این باشگاه درباره حضور این ستاره در زمین گفت: «بچه ها نمی‌توانستند باور کنند که رونالدو در زمین ظاهر شد. او برای این بازی ثبت نام نکرده بود، بنابراین از او خواستم تا از یک نام مستعار استفاده کند و بر روی نیمکت بشیند.»

ادواردز ادامه داد: «تا زمانی که لباسش را عوض شد دیر شده بود و برای حضور واقعی او در زمین دیر شده بود. با این حال این اتفاق قطعاً لحظه‌ای است که برای همیشه به یاد خواهم داشت.»

کسانی که در این مسابقه حضور داشتند با رونالدو عکس گرفتند و تجربیات خود از ملاقات با این ستاره را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

یکی از بازیکنان نوشت: «مایه افتخار است که در کنار ما حضور پیدا کرد. عجیب‌ترین لحظه زندگی من بود.»

رونالدو در یک حرکت تبلیغاتی بدون اطلاع قبلی در این مسابقه حضور پیدا کرد. 

منبع: www.sportbible.com