زمان دقیق بازی امروز استقلال تهران و خوزستان +جزئیات

تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته ۱۹ لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر : ۲۲۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه، استقلال تهران پس از کنار رفتن از جام حذفی مقابل مس رفسنجان، فردا جمعه هم کار سختی در دیدار لیگ برتری برابر تیم متحول شده استقلال خوزستان دارد و شاگردان سید سیروس پورموسوی که پنج بازیکن خارجی و آماده ازجمله ساویو روبرتو در جمع آنها هستند، به دنبال موفقیت در اهواز هستند.

ساویو روبرتو که در نقل و انتقالات زمستانی به استقلال خوزستان پیوست و در سه دیدار آغازین دور برگشت جزء بهترین‌های لیگ برتر بوده و توانسته یک گل تماشایی و یک پاس گل دیدنی مقابل آلومینیوم اراک بدهد و در مسابقه اخیرشان برابر تراکتور هم موثر کار کند، حالا باید آماده جنگ با هافبک‌های استقلال تهران باشد.

این هافبک خوش‌تکنیک برزیلی پس از نمایش درخشان مقابل آلومینیوم اراک، در دیدار اخیرشان برابر تراکتور هم کاری کرد تا سیامک نعمتی از زمین اخراج شود و حالا باید آماده جدال با استقلال شود.

بازی استقلال خوزستان و استقلال بدون شک جنگ هافبک‌های دو تیم هم خواهد بود که در این بین، ساویو روبرتو بهترین فرصت را دارد تا در چهارمین بازی خود در لیگ برتر بیش از پیش بدرخشد.