عصبانیت‌های طرفداران رونالدو از بیخیالی جورجینا!

تعطیلات جورجینا در پاریس در حالی که کریستیانو رونالدو از بازی در تیمش محروم شده است باعث عصبانیت طرفداران شده است!

کد خبر : ۲۲۷۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-جورجینا رودریگز با تعطیلاتش در پاریس و حضور در هفته مد طرفداران رونالدو را حسابی ناامید کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جورجینا رودریگز یکی از مدل‌هایی بود که در هفته مد پاریس بسیار خبرساز شد. او با لباس قرمزی رنگی که نام کریستیانو رونالدو، شماره 7 و امضای او را داشت، در هفته مد پاریس دیده شد.

در لیگ عربستان غیبت رونالدو برای النصر در بازی تساوی مقابل الحزم هزینه سنگینی داشت. ستاره النصر به دلیل ژست نامناسبش به هواداران در جریان بازی الشباب به عنوان پنالتی از بازی الحزم محروم شد.

جورجینا در حالی که به یکی از بزرگترین تیترهای اخبار مد تبدیل شده است با میزان زیادی انتقاد رو به رو شده است. تونی آکوستا خانم بازیگر اسپانیایی یکی از این منتقدین است!

آکوستا گفت جورجینا لیاقت شهرت و توجهی را که در حال حاضر دارد را ندارد. او حتی طرفداران را برای اهمیت دادن بیش از حد به این خانم مدل مورد انتقاد قرار داد! 

جورجینا حرفه مد و مدلینگ خود را در مادرید آغاز کرد. از آن زمان، او بارها و بارها مورد بحث در میان اسپانیایی ها بوده است. آکوستا معتقد است جورجینا استعداد خاصی ندارد و تنها بخاطر رونالدو به شهرت رسیده است.

برخورد تند این بازیگر با واکنش‌های متفاوت طرفداران در رسانه‌های اجتماعی روبرو شد.

برخی با اظهارات آکوستا موافق بودند و جورجینا را مورد انتقاد قرار دادند. در حالی که تعداد کمی از طرفداران اشاره کردند که او با شایستگی خود به موفقیت دست یافته است. آنها همچنین او را به خاطر اهدای ثروتش به اهداف خیرخواهانه تحسین کردند.

منبع: www.essentiallysports.com