یورگن کلوپ درباره جام حذفی پیش رو گفت: «با مصدومیت بازیکنان ما تیمی برای این بازی نداریم!»

کلوپ درباره دیدار جام حذفی: «ما تیم نداریم!»
کد خبر : ۲۲۷۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-پس از قهرمانی در جام کارابوئا یورگن کلوپ نگرانی زیادی درباره وضعیت تیمش برای جام حذفی دارد! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در حالی که کلوپ و بازیکنانش قهرمانی کارابوئا را به دست آوردند تمام توجه‌ها به سرعت به بازی چهارشنبه در دور پنجم جام حذفی مقابل ساوتهمپتون، معطوف شده است.

علاوه بر مثلث تهاجمی، صلاح، جوتا و نونز، دروازه بان آلیسون، مدافعان ترنت الکساندر-آرنولد و جوئل ماتیپ و هافبک‌ها دومینیک شوبسوزلای، کورتیس جونز و تیاگو آلکانتارا نیز فینال یکشنبه را به دلیل مصدومیت از دست خواهند داد.

هافبک رایان گراونبرچ در نیمه اول به دلیل آنچه که کلوپ گفت آسیب رباط مچ پا بود مجبور به مصدومیت شد، در حالی که واتارو اندو با عصا از ومبلی خارج شد.

کلوپ درباره این موضوع افزود: «در حال حاضر تیمی برای چهارشنبه نداریم. بچه‌هایی که وارد زمین شدند ممکن است دوباره بازی کنند، بقیه روز دوشنبه تحت درمان قرار خواهند بود.»

«من این کشور را تا حد زیادی دوست دارم اما برنامه برای بردهای زیاد تنظیم نشده است. ما بهایی را خواهیم دید که باید بپردازیم اما ما برای همه چیز می‌جنگیم و می‌بینیم که چه چیزی در راه است.»

یوگرن کلوپ همچنین درباره خطاها بر روی بازیکنانش صحبت کرد و این موضوع را بررسی کرد که چرا به بازیکنان تیم دیگر کارت زرد یا قرمز داده نشد. 

با این حال این مصدومیت‌ها به فرصت‌هایی برای بازیکنان جوان‌تر منجر شد زیرا هاروی الیوت و کانر بردلی 20 ساله در کنار بابی کلارک، جیدن دانز و جیمز مک‌کانل زیر 20 سال به زمین آمدند

منبع: www.bbc.com