یورگن کلوپ به‌روزرسانی تلخی از مصدومیت‌ بازیکنان تیم لیورپول ارائه کرده است!

خبر دست اول "یورگن کلوپ" از مصدوم‌های لیورپول!
کد خبر : ۲۲۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-داروین نونز، مهاجم لیورپول، یکی از سه بازیکنی بود که پیش از شروع نیمه دوم مقابل برنتفورد کنار رفت و باعث نگر انی یورگن کلوپ شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، گفت داروین نونز حالش خوب نبود و به همین دلیل پس از نیمه اول از زمین خارج شد.

نونز اولین گل لیورپول را در پیروزی خود در استادیوم را به ثمر رساند. او در نیمه دوم فرصت دیگری نداشت و کودی گاکپو در شروع مجدد جای او را گرفت.

بازیکن سابق بنفیکا تنها بازیکنی نبود که زودتر از این تیم کنار رفت. کورتیس جونز و جوتا هر دو قبل از نیمه دوم از زمین خارج شدند.

لیورپول از قبل ترنت الکساندر-آرنولد را برای بازی در اختیار نداشت و وضعیت آلیسون و دومینیک زوبوسلای نیز مشخص نبود. مصدومیت بیشتر آخرین چیزی است که کلوپ انتظار داشت یا می‌خواست. مشخصا نونز بازی بعدی را نیز خارج از زمین خواهد گذران

کلوپ در مورد مصدومیت بازیکنانش گفت: «وضعیت عجیبی است. هنوز نمی‌دانیم از دست دادن این بازیکنان در زمین چه تاثیری بر تیم خواهد داشت. وضعیت جونز و جوتا اصلا عالی به نظر نمی‌رسد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قرمزها از نظر مصدومیت بدشانس بوده‌اند، گفت: «قطعاً. "فکر می‌کنم به کرتیس جونز آسیب جدی وارد شد. دیوگو جوتا و داروین نونز نیز دچار چالش بودند اما نمی‌دانیم تا چه حد جدی است. وضعیت کنونی برای ما آسان نبود. با این حال اوضاع خوب است. ما 57 امتیاز داریم و چند روز دیگر دوباره بازی خواهیم کرد.»

منبع: www.mirror.co.uk