لالیگا مدارک توهین احتمالی جود بلینگام علیه میسن گرین‌وود را به کمیته برگزاری بازی‌های فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرد.

لالیگا علیه بلینگام پرونده تشکیل داد!
کد خبر : ۲۲۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، لالیگا دو هفته پیش اعلام کرد که تحقیقات درباره اتهامی که در بازی رئال ‌مادرید و ختافه به جود بلینگام وارد شده را آغاز کرده است. بلینگام متهم شده که در جریان ‌درگیری با میسون گرین‌وود به او توهینی کرده که طبق قوانین می‌تواند برای او مجازات ‌به همراه داشته باشد.‌

لالیگا برای بررسی اینکه آیا واقعا توهینی زشت و در حد ‌مجازات توسط بلینگام خطاب به گرین‌وود گفته شده است یا نه یک متخصص لب‌خوانی ‌استخدام کرده بود.

ادعاها علیه بلینگام می‌گوید او در بازی گرین‌وود را متجاوز خطاب کرده است. این ‌اشاره به پرونده‌ای است که در انگلیس علیه این ستاره انگلیس باز شد ولی در نهایت به ‌تبرئه او انجامید. در نهایت اما فشارهای شدید باعث شد منچستریونایتد گرین‌وود را به ‌ختافه قرض بدهد. 

امروز رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که بعد از اتمام تحقیقات، لالیگا مدارک را به کمیته برگزاری مسابقات ارائه کرده و علیه ستاره رئال پرونده ای تشکیل شده است. بر این اساس حالا کمیته برگزاری باید تصمیم بگیرد که بلینگام را جریمه کند یا خیر.

منبع: ورزش 3