والتر وایت هم تمام شد!

همه چیز باید روزی تمام شود. همه چیز مثل یک چرخه است. زندگی ما یک چرخه است. فصلها، درخت ها، همه چیز.

کد خبر : ۲۲۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از سینما دیلی، برایان کرانستون نامی است که تا ابد با شاه نقش والتر وایت در سریال «برکینگ بد» شناخته می‌شود که پس از پایان این سریال هم دوبار در فیلم «ال کامینو» درباره سرنوشت جسی پینکمن و «بهتره با سال تماس بگیری» درباره سرنوشت سال گودمن، به این نقش بازگشت.

.کرانستون این روزها با فیلم جدیدش «آرگویل» بر روی پرده سینماست در پاسخ به سوالی در مورد بازگشت به نقش والتر وایت گفته که کاملا راحت است که دیگر این قصه را رها کند و به سراغ چیزهای دیگر برود:

«همه چیز باید روزی تمام شود. همه چیز مثل یک چرخه است. زندگی ما یک چرخه است. فصلها، درخت ها، همه چیز.

و اشکالی ندارد که یک ابتدا، میانه و پایان داشته باشیم و بعد رهایش کنیم. من به کاری که کردیم افتخار می‌کنم.»

پیشتر وینس گیلیگان خالق این سریال هم که این روزها در حال خلق یک مجموعه علمی تخیلی برای سرویس اپل تی وی + است، گفته بود که فعلا قصد ندارد به دنیای برکینگ بد بازگردد.

هرچند اضافه کرده:«اگر حقیقتش را بگویم، اگر سر سریال بعدی خودم و دوتا بعدتر هیچ کس سریالم را نبیند و همه «برکینگ بد» بخواهند، چه کسی می‌داند شاید کاری در آینده کنیم!

اما فعلا دوست دارم رهایش کنم. گاهی فکر می‌کنم که آیا داستان دیگری برای گفتن مانده ولی نمی‌خواهم این اسب مرده را بیشتر تازیانه بزنم و همه بگویند: اینها می‌خواهند تا آخر آن فرانچایز را ازش بیرون بکشند!»

جیان کارلو اسپوزیتو گفته بود امیدوار است در یک پروژه به داستان پیشینه شخصیت گاس فرینگ بپردازد، اما هنوز خبری از ساخت همچین اثری منتشر نشده است.