سال جدید منتظر این سریال کره‌ای‌ها باشید!

سال 2024 ا سریال‌های جذاب کره‌ای در ژانرهای مختلفی به همراه خواهد داشت.

کد خبر : ۲۲۳۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-سال 2024 نوید پخش سریال کره‌ای‌های بسیار جالبی را می‌دهد، ما نگاهی به مشهورترین سریال‌هایی که امسال پخش خواهند شد داشتیم.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سال جدید یعنی سال 2024 تعداد زیادی کی‌دراما در ژانرهای مختلف به همراه خواهد داشت. بیایید نگاهی دقیق به سریال‌های قابل توجهی داشته باشیم که امسال پخش خواهند شد:

فصل دوم بازی ماهی مرکب 

با بازی لی یونگ جائه که تنها شرکت کننده‌ای بود که در فصل اول زنده ماند و او وسوسه می‌شود که به این بازی بازمی‌گردد. اگرچه مشخصات فصل 2 هنوز مشخص نیست، بازگشت گی هون نیز پیش بینی می‌شود.

فصل دوم بازی مرگ

فصل 2 سریال بازی مرگ در تاریخ 5 ژانویه پخش خواهد شد. این سریال با حضور پارک سو دام و سو این گوک در نقش‌های اصلی بازخواهد گشت. مردی در این سریال درباره مردی است که خودکشی می‌کند. او وظیفه دارد در 13 زندگی پشت سر هم بمیرد تا بتواند فرصتی دوباره برای زندگی به دست آورد.

دکتر اسلامپ

این سریال با نقش آفرین بازیگران محبوب پارک هیونگ شیک و پارک شین هی در 27 ژانویه منتشر خواهد شد. این سریال رشد و عشق دو شخصیت اصلی را به تصویر می‌کشد که از نقش‌های خود به عنوان پزشک کناره‌گیری می‌کنند و در خانه‌ای روی پشت بام زندگی می‌کنند.

فصل سوم سریال خانه شیرین

چا هیون سو و سایر بازماندگان آپارتمان خانه سبز، پس از شکست دادن موجودات مرموز در دو فصل اول این سریال، بار دیگر جان خود را در خطر خواهند دید.

همه چیز به حقیقت خواهد پیوست

این سریال با بازی به سوزی و کیم وو بین پخش خواهد شد. شخصیت مرد این سریال فرصتی برای برآورده شدن سه آرزوی خود پیدا می‌کند اما آیا براورده شدن آرزوهایش با خوشبختی همراه خواهد بود؟