بازی کوری ران چیست؟ رپر نسل 3 ایرانی گیم درست کرد!

کوروش وانتونز رپر نسل 3 ایرانی حالا یک بازی ماجراجویی درست کرده که شخصیت اصلی خودش است.

کد خبر : ۲۲۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
1

به گزارش وقت صبح، بازی یا همان کوری ران مود شده در سبک تفننی و معمولی و ماجراجویی توسط بازی ساز خلاق ایرانی به اسم Bardia Zadeh در مودینگ گیم به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد.

در طی ماه های اخیر خواننده محبوب و معروف ایرانی به اسم کوروش وانتونز خبری از انتشار بازی اندرویدی با اسم و کارکتر خودش به اسم کوری ران را به هوادارانش داد که بالاخره این بازی جذاب و دوست داشتنی امروز منتشر شد.

بازی کوروش وانتونز یا همان کوری ران یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازی های سبک تفننی به ویژه بین فارسی زبان ها و ایرانی ها هست که در فرصت زمان کمی مورد استقبال طیف گسترده ای از کاربران قرار گرفت .

بازی کوروش وانتونز تا به امروز بیش از 10 هزار بار در سرتاسر دنیا توسط کاربران دانلود شد .

آشنایی بیشتر با کارکتر اصلی بازی KooriRun کوری ران

شما در این بازی با با کوروش نجفی یا همان کوروش وانتونز ماجراجویی های جذابی تجربه خواهید کرد و ساعت ها با این خواننده محبوب همراه خواهید شد که بهتر هست قبل از شروع ماجراجویی مقداری با این کارکتر محبوب دنیای خوانندگی آشنا شوید

. کوروش نجفی اسم اصلی کوروش وانتونز هست که متولد 1374/02/01 می باشد که در چند سال اخیر تبدیل به یکی از محبوب ترین و معروف ترین رپر های ایرانی شد .

طی گفته های کوروش وانتونز او کار خودش را از سن 12 سالگی شروع کرد و تا به این لحظه همچنان در دنیای خوانندگی فعالیت دارد .

آشنایی بیشتر با بازی کوری ران

شما در بازی KooriRun تجربه ماجراجویی ها و چالش های جذابی به سبک دویدنی بی پایان و رکوردی تجربه خواهید کرد.

افکت های صوتی جذابی برای بازی با صدای کوروش و آهنگ های این خواننده محبوب تهیه شد.

فضا و محیط بازی کاملا با الگوبرداری از کارکتر محبوب این خواننده ایرانی طراحی شد.

ماجراجویی های خودتان را در خیابان با زمستانی سرد شروع خواهید کرد و باید الماس ها را جمع آوری کنید تا رکورد ویژه خودتان را ثبت کنید و تبدیل به بهترین بازیکن در کوری ران شوید.

با استفاده از الماس ها طیف گسترده ای از آیتم های مختلف و متنوع برای شخصی سازی کارکتر ها دریافت خواهید کرد.

منبع: مودینگ گیم