فیلمی از رقص هوتن شکیبا سر سفره عقد در فضای مجازی پر بازدید شده است.

کد خبر : ۲۲۲۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

 به گزارش وقت صبح،  هوتن شکیبا بازیگر و صداپیشه مشهور ایرانی است که با بازی در سریال لیسانسه‌های به شهرت رسید. سکانسی از رقص هوتن شکیبا در فیلم ملاقات خصوصی را مشاهده می‌کنید.

فیلم «ملاقات خصوصی» اولین فیلم بلند «امید شمس» پس از حواشی و موانع زیاد که پس از یک سال از زمان اولین انتشار در جشنواره فجر سال ۱۴۰۰ در سینما‌های کشور (دی ۱۴۰۱) اکران شده بود، سرانجام بعد از نزدیک به دو سال نیز از آن سال، حال در پلتفرم‌های مجازی در دسترس عموم قرار گرفته است.

بازیگرانی همچون «پریناز ایزدیار»، «هوتن شکیبا»، «رویا تیموریان»، «ریما رامین‌فر»، «نادر فلاح»، «سیاوش چراغی پور»، «پیام احمدی نیا» و «شیرین آقارضاکاشی» در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم «ملاقات خصوصی» از معدود فیلم‌های سینمای ایران است که برخی تابو‌های سینمایی را مورد دستاویز خود قرار داده و با عادی‌سازی در محیط‌دهی و شرایط جهان فیلمش (در اینجا زندان) از آن نگاه ممنوعه یا سفارشی پیش از خود تقریباً عبور کرده است.

اصلی‌ترینِ این عبور نیز در نمایش شرایط زندان و دست‌باز بودنِ زندانیان در انجام اعمال خلاف خود در دل زندان می‌باشد که در این فیلم با رد و بدل کردن مواد و فروش آن به معرض نمایش درآمده است هرچند که در این موادفروشی شخصی از زندان‌بانان کوچکترین نقشی نداشته و اتفاقاً نقش تعریف‌شده و مورد انتظار خود را نیز ایفا کرده اند (دستگیری عوامل مواد فروشی).

منبع: برترین ها