رابطه عاشقانه تنها در صورتی موفق خواهد شد که هر دو طرف به یک اندازه در آن مشارکت داشته باشند.

فال عشق امروز 1 دی 1402؛ دست از تلاش اضافی بردارید!
کد خبر : ۲۲۱۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-بر سوال خود در مورد عشق یا سازگاری تمرکز کنید. بر هر آنچه که به دنبال پاسخ آن هستید تمرکز کنید و این فال جوابتان را خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فال تاروت روزانه عشق با سه کارت متفاوت شرایط زندگی عاشقانه شما را می‌سنجد.

کارت اول: آیا روح‌ ما از قبل یکدیگر را می‌شناسند؟

زمانی که کارت تاروت چهار شمشیر به صورت برعکس در فال شما ظاهر شود به تلاش بیشتری نیاز دارید. شاید به تازگی در حال بررسی مسائل جدیدی هستید یا شرایط شما در حال فروپاشی است اما هنوز انگیزه کافی برای انجام دادن کاری درباره این وضعیت ندارید. 

مهم نیست که روح‌ شما تا چه حد یکدیگر را می‌شناسند. گاهی اوقات زمانی برای استراحت نیاز است. همچنین ممکن است مشکلات زندگی مشترک شما ربطی به مسائل عاشقانه‌ نداشته باشید. 

اگر هنوز به دنبال کسی هستید که روحتان از قبل یکدیگر را می‌شناسد، وجود این کارت به صورت وارونه نشانه از این است لازم است کاری متفاوت انجام دهید تا نتیجه متفاوتی بگیرید. 

کارت دوم: آیا باید وقت خود را در این رابطه سرمایه گذاری کنم؟

وقتی کارت‌های شمشیر در پاسخ به این سوال ظاهر می‌شود تضاد منافع در کار است. ممکن است برای ملاقات با کسی که ارزش وقت شما را دارد بیش از حد تلاش می‌کنید. 

رابطه عاشقانه تنها در صورتی موفق خواهد شد که هر دو طرف به یک اندازه در آن مشارکت داشته باشند.

دست از تلاش بیش از اندازه بردارید. اگر شریک احساسی شما فردی زورگو است تصمیم بگیرید که آیا این موضوعی است  که می‌توانید با آن کنار بیایید یا نه.

برای رسیدن به پاسخ این سوال که آیا رابطه شما ارزشش را دارد یا خیر به تامل زیادی نیاز دارید.

کارت سوم: آینده این رابطه چگونه به نظر می‌رسد؟

کارت آس چوبدستی برعکس کارت بدی نیست. در رابطه شما عجله بی‌دلیلی وجود دارد. انگیزه و هدف زیادی دارید. 

با این حال کمی مردد هستید. گویی چیزی بر سر راه تمام این پتانسیل ایستاده است. این کارت موضوع لزوماً نشانگر این نیست که رابطه شما برای همیشه ادامه خواهد داشت اما قطعاً نوعی ارتباط عمیق وجود دارد.

مشخص نیست که آخر این رابطه به کجا ختم خواهد شد و این شما هستید که آن را کشف خواهید کرد. حتی اگر موانعی وجود داشته باشد حداقل آینده این رابطه بد به نظر نمی‌رسد.  هیچ چیز در مورد تعهدات بلندمدت و برنامه‌های جدی برای آینده را بدیهی در نظر نگیرید.