هواداران پرسپولیس و استقلال ساعت‌ها پیش از آغاز دربی در اطراف ورزشگاه آزادی حضور یافتند و در این بین شاهد بازار سیاه بلیت فروشی بودند.

حواشی شهرآورد امروز؛ پوستر جنجالی، بلیط 5 میلیونی!
کد خبر : ۲۲۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح،  در حالی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ آغاز خواهد شد، هواداران دو تیم از ساعت‌ها قبل در اطراف ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

با توجه به بارانی بودن هوای امروز تهران، مسئولان ورزشگاه آزادی روی زمین کاور کشیدند تا چمن برای برگزاری مسابقه آماده باشد.

* پلیس از هواداران دو تیم درخواست کرد که به هیچ عنوان بلیت را از بازار سیاه تهیه نکنند و در صورت مشاهده با این موضوع برخورد خواهند کرد.

با این وجود بازار سیاه بلیت‌فروشی برقرار است و به گفته برخی تماشاگران بیرون از ورزشگاه با رقم‌های ۴ و ۵ میلیون تومان هم به فروش می‌رسد.

شیطنت پوستر

باشگاه استقلال برای دیدار امروز مقابل پرسپولیس پوستر روز مسابقه‌اش را به روزبه چشمی و مهرداد محمدی اختصاص داده و به نوعی با تصویر این دو بازیکن برای سرخ‌پوشان کُری خوانی هم کرده است.

روزبه چشمی در رده‌های پایه پرسپولیس به میدان رفته و تا رده امید جزء نفرات کلیدی این تیم بوده و حتی در تمرینات بزرگسالان سرخ‌پوشان هم شرکت کرده بود که حالا تصویرش برای دربی امروز روی پوستر استقلال دیده می‌شود!

مهرداد محمدی نیز علی‌رغم اینکه در پرسپولیس حضور نداشته، اما در مصاحبه‌های قدیمی خود گفته بود که یکی از هواداران پرسپولیس بود که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کرد و در دربی از سرخ‌پوشان حمایت داشت، ولی امروز در دربی باید با پیراهن آبی به میدان برود و تصویرش روی پوستر استقلال است./تسنیم، ورزش3

به فاصله چند ساعت به دربی کمیته وضعیت علیه استقلال حکم داد

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

*با توجه به شکایت بهزاد نوشادی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۲۹۸ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۰۹ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۰۲ ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت مهدی شیری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۴ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*در پرونده شکایت مسعود ملکی از محمد مهدی قنبری، بازیکن باشگاه تراکتور، وی به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۲۸ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهدی خرم از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت هیأت فوتبال خوزستان از عماد مهاجری، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.