همین چند روز قبل بود که محمدحسین میثاقی ادعاهای عجیب درباره باشگاه سپاهان مطرح کرد که حالا مسئولان این باشگاه در برابر آن موضع گرفته اند.

عکس/ موضع گیری تند و تیز باشگاه سپاهان در برابر میثاقی
کد خبر : ۲۲۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
0

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مدعی شد تیم سپاهان با کاروانی پرتعداد وارد عربستان شده درحالی که هزینه‌های سفر ازجمله بلیت پرواز و اقامت هتل برای هر نفر حتما مبلغ گزافی شده است.

میثاقی که مدعی بود سپاهان ۳۰-۴۰ نفر اضافه همراه خود برده، به طعنه ابراز امیدواری کرد حقوق و پاداش کارگران فولاد مبارکه هم به‌روز پرداخت شود! مجری فوتبال برتر در پایان این انتقاد‌های خود، پرسید: بهتر نبود به‌جای اعضای هیئت‌مدیره و غیره، چند نفر کارگر که سال‌ها کنار کوره زحمت کشیده‌اند را همراه تیم به عربستان می‌بردید؟

این صحبت‌های میثاقی با واکنش سپاهان همراه شد و مدیرروابط عمومی زردپوشان در اینستاگرام خود نوشت: همان‌طور که کاروان الاتحاد مهمان سپاهان بود، کاروان سپاهان هم مهمان الاتحاد شد و هزینه‌های اقامت به عهده میزبان بوده است. درواقع توافق بر خدمات متقابل شده است. چند نفر از همان پرسنل باشگاه و کارگران فولاد مبارکه که اشاره شد همراه کاروان سپاهان بودند. اینکه رسانه ملی تریبون دروغ‌پراکنی و ارائه اطلاعات ناقص توسط افرادی معلوم‌الحال شود جای تاسف دارد.

منبع: خبرورزشی