این سنجاب بچه دزد است+ فیلم

یک سنجاب شکارچی با ورود به لانه پرندگان اقدام به سرقت جوجه ها کرد.

کد خبر : ۲۲۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، سنجاب ها جوندگان زیرک و دم بوته ای هستند که در سراسر جهان یافت می شوند. آن ها از خانواده سنجاب سانان هستند که شامل سگ های چمنزار، موش خرمای زیرزمینی و موش خرمای کوهی می شود.

طبق سیستم اطلاعات تلفیقی و طبقه بندی شده، آن ها به سه دسته تقسیم می شوند: سنجاب های درختی، سنجاب های زمینی و سنجاب های پرنده. خود این سه طبقه انواع بیشتری از سنجاب ها را شامل می شود مانند: سنجاب آلبینو، سنجاب آنتلوپ، سنجاب خال دار، سنجاب خاکستری، سنجاب قرمز آمریکایی، سنجاب قرمز اروپایی، سنجاب روباهی، سنجاب قد کوتاه، سنجاب پرنده شمالی، سنجاب جنوبی، سنجاب خاکستری آریزونا، سنجاب آیداهو، سنجاب زمینی قطبی، سنجاب گوش منگوله ای، سنجاب فرانکلین، سنجاب ریچاردسون، سنجاب صخره ای، سنجاب سفید و سنجاب سیاه.

ویژگی های ظاهری سنجاب ها

سنجاب ها دارای انواع زیادی می باشند که اندازه های متفاوتی نیز دارند. کوچکترین نوع سنجاب، سنجاب کوتوله آفریقایی است که طول آن 7 تا 13 سانتی متر و وزن آن 10 گرم می باشد. سنجاب غول پیکر هندی بزرگترین سنجاب شناخته شده جهان است و طول آن 1 متر و وزن آن حدود 1.8 کیلو است. سنجاب های خاکستری که معمولا در آمریکای شمالی یافت می شوند، سنجاب هایی با اندازه متوسط هستند. طول آن ها به 38.1 تا 50.8 سانتی متر می رسد و دم آن ها 15.24 تا 24.13 سانتی متر به اندازه آن ها اضافه می کند. وزن آن ها معمولا حدود 450 تا 680 گرم می باشد.

گونه ای از سنجاب ها وجود دارند که روی حریم خود بسیار حساس هستند. آن ها برای دفاع از محدوده شان تا سر حد مرگ مبارزه می کنند. همین طور مادر این سنجاب ها هنگام دفاع از کودکان خود بسیار وحشی می شوند. برخی از سنجاب ها غروب گرد هستند، یعنی آن ها فقط در هنگام غروب و سحر فعالیت می کنند.

منبع: خبرآنلاین