در این فیلم رامبد جوان به اظهارات مجید حسینی درباره خندوانه واکنش نشان می دهد.

پاسخ کوبنده رامبد جوان به منتقد خندوانه+ فیلم
کد خبر : ۲۲۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، رامبد جوان با انتشار این ویدیو به اظهارات مجید حسینی در گفتگو اخیرش با خبرفوری واکنش نشان داد و نوشت: هیچ وقت نه وقت و نه حوصله‌ی کل‌کل با کسایی رو دارم که از سر ناآگاهی و عصبانیت به خندوانه تاختن و انتقادهای غلط کردند؛ هیچ وقت هم از شنیدن نقد درست طفره نرفتم چون همیشه به کیفیت و پیشرفت خودم و فرهنگم و آثارم و گروه بزرگی که با من همکاری می‌کنن، اهمیت می‌دم؛ این توضیحات مربوط به اوایل سال ۱۴۰۱ می‌شود.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال 1383 توسط رامبد جوان به شبکهٔ دو داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد. از 2000 مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده‌بود، تقریباً 900 مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.

منبع: خبرآنلاین