اقتباس سینمایی "ناروتو" محبوب‌ترین انیمه دنیا در راه است!

پس از موفقیت «وان پیس» حالا انیمه محبوب «ناروتو» اقتباسی سینمایی خواهد داشت!

کد خبر : ۲۱۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- فیلم لایو اکشن اینمه محبوب «ناروتو» در دست ساخت است! خبر ساهت اقتباسی سینمایی از مانگا و انیمه ژاپنی «ناروتو »برای اولین بار نزدیک به 10 سال پیش اعلام شده بود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،  حالا کمپانی لایونزگیت در حال آماده شدن برای ساخت این فیلمی با اقتباس از این انیمه ژاپنی محبوب است. 

داستان این مانگا و انیمه حول محور پسر جوانی می‌چرخد که آرزو دارد یک هوکاگه و رهبر دهکده‌اش شود. در طول مسیر، ناروتو با تمرین سخت، شکست دادن دشمنان و کشف برخی از حقایق سخت تلاش می‌کند تا در میان همتایان خود مقبولیت پیدا کند.

ساخت این فیلم لایو اکشن اولین بار در سال 2015 اعلام شد. با این حال، از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی در مورد این پروژه وجود نداشته است.

گزارش اخیر فاش کرد که فیلمنامه‌نویس تاشا هوی قرار است این فیلم را بنویسد. این نویسنده آثاری مانند فیلم کمیک «رد سونیا» و مجموعه‌ای انیمیشنی بر اساس بازی‌های «تام رایدر» در پیشینه کاری خود دارد.

انیمه ناروتو تاکنون بیش از 700 قسمت دارد که به دو قسمت تقسیم شده است: ناروتو و ناروتو: شیپودن.

مجموعه مانگا در اصل توسط ماساشی کیشیموتو نوشته و تصویرسازی شده و شامل 700 فصل است.

طرفداران این انیمه ژاپنی بی‌صبرانه منتظر موفقیت احتمالی این اقتباس هستند. پس از انتشار و موفقیت اقتباس سینمایی انیمه «وان پیس» که در ماه آگوست از شبکه پخش خانگی نتفلیکس منتشر شد، انتظارات از فیلم ناروتو نیز بالاست. 

علاوه بر شکستن رکورد بیننده در مدتی کوتاه پس از زمان انتشار، مجموعه اکشن ماجراجویی «وان پیس» برای فصل 2 نیز تمدید شده است.