پس از حمایت بلا حدید از مردم غزه، ادل خواننده معروف هم با پرچم فلسطین در کنسرتی حاضر شد.

عکس/ "ادل" با پرچم فلسطین در کنسرت حاضر شد!
کد خبر : ۲۱۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بعد از درگیری‌های اخیر بسیاری از چهره‌های سرشناس ایران و جهان در حمایت از مردم فلسطین با پرچم این کشور حضور یافتند.

پیشتر بلا حدید و چند چهره هالیوودی از فلسطین حمایت کرده بودند و برخی از آنها حتی حاضر شدند قید قراردادهای تجاری خود را بزنند و روی اعتقادشان بمانند.

در جدیدترین خبر، ادل، خواننده مشهوری که با آهنگ‌های غمگین عاشقانه در ایران هم معروف شد در کنسرتی با پرچم فلسطین ظاهر شد.

ناتالی پورتمن هم پیشتر در سال ۲۰۱۸  در اعتراض به دولت نتانیاهو، جایزه جنسیس را که به آن جایزه نوبل اسرائیل می‌گویند، رد کرد و گفت: «بدرفتاری با کسانی که از جنایات امروزی رنج می‌برند با ارزش‌های یهودی من مطابقت ندارد.»

او همچنین  به مناسبت اکران فیلم جدیدش در مصاحبه‌ای با روزنامه «عربید» در لندن، گفت: «قانون دولت_ملت اسرائیل نژادپرستانه و اشتباه است و این قانون بر زندگی بسیاری از مردم تاثیر می‌گذارد و من با آن موافق نیستم.»

حمایت دوآ لیپا از فسلطین

دوآ لیپا خواننده بریتانیایی_آلبانیایی‌تبار نیز همبستگی خود را با فلسطین اعلام کرده بود.

این خواننده همراه با خواهران حدید، به یهودستیزی و توهین به اسرائیل متهم شد و در آگهی شبکه ارزش‌های جهانی(world values network) که در نیویورک تایمز منتشر شد او را «تثلیث نامقدس ضد صهیونیستی» نامید.

لیپا البته ساکت نماند و گفت: «من در همبستگی با همه مردم مظلوم و رد هرگونه نژادپرستی هستم» و ادعاهای نادرست وحشتناک در شبکه‌های اجتماعی خود را رد کرد.