در ساعات گذشته اخباری ضد و نقیض از سوی برخی رسانه ها درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس منتشر شده است.

ماجرای استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس چیست؟
کد خبر : ۲۱۸۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- صبح امروز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز تعطیلی قرار بود برگزار شود اما به دلیل جریمه ۱۰ درصدی عوامل تیم توسط مدیریت باشگاه، بازیکنان به همراه کادرفنی در رختکن جلسه ای برگزار کردند. 

از ورزشگاه شهید کاظمی خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی امروز در رختکن با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده اما بازیکنان‌ قصد دارند او رو از تصمیمش برای استعفا منصرف کنند.

گل‌محمدی قصد دارد این استعفا را در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کند و به زودی مقابل دوربین و میکروفون خبرنگاران حاضر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

یحیی استعفا بده و به جز استقلال و سپاهان به هر تیمی خواستی برو 

اغلب این بازیکنان قدیمی موضعی مشخص و تند در مقابل گل‌محمدی دارند، به خصوص تعدادی از بازیکنان دهه ۱۳۶۰ که بخشی از تیم برنده پرسپولیس با هدایت علی پروین بودند.

 بازیکنانی اغلب متوسط در دوره مسابقه که به واسطه حضور در یک تیم پرطرفدار چهره شدند و با گذشت سالیان طولانی از پایان فوتبال با عنوان پیشکسوت در هر موردی اظهارنظر می‌کنند.

نمونه آخر، صحبت‌های دیشب مرتضی فنونی‌زاده، مدافع پیشین پرسپولیس در دهه ۱۳۶۰، درباره یحیی گل‌محمدی است که عقیده دارد وی باید پست خود را ترک کند.

 چرا که پیمانه پر شده و دیگر چیزی ندارد که به پرسپولیس بدهد.

 آن هم در شرایطی که فقط ۱۰ هفته کاری (فوتبالی) از موقعیتی که پرسپولیس با کسب لیگ برتر و جام حذفی، به صورت اتوماتیک سوپرجام فوتبال ایران در فصل گذشته را هم برد، می‌گذرد.

این مدافع بلندقامت سابق سپس بحث را به سمت یحیی می‌برد و می‌گوید سرمربی فعلی پرسپولیسی‌ها هم بعد از سال‌ها حضور در این باشگاه دیگر چیزی برای اضافه کردن به بازیکنان ندارد و بهتر است در همین اسرع وقت استعفا بدهد.

فنونی‌زاده برای آنکه کار را هم محکم کند، تاکید دارد اگر گل‌محمدی از سمت خود در پرسپولیس استعفا بدهد، به جز استقلال و سپاهان می‌تواند از فردا به همه تیم‌های دیگر لیگ برود و بنابراین بیکار نمی‌ماند و حتی می‌تواند در خارج از ایران مربیگری کند.

منبع: همشهری آنلاین