شراکت شگفتانگیز بیتی اسیها با فست فود مشهور آمریکایی
رستوران زنجیرهای مک دونالد با بیتی اس، گروه موسیقی بسیار محبوب پاپ کره ای، برای اضافه کردن مورد جدیدی به منوی خود از سری غذاهای موسوم به «خوراک سلبریتی» وارد همکاری شده است.
به گزارش وقت صبح، شرکت مک دونالد دیروز اعلام کرد این غذای جدید که «خوراک بیتی اس» نام دارد عرضهی آن در آمریکا، کانادا و برزیل و کمی بعد در نزدیک به ۵۰ کشور دیگر دنیا در ۶ قاره رسماً آغاز خواهد شد.
تاریخ آغاز عرضهی این غذا در کره جنوبی، زادگاه گروه بیتی اس اعلام شده است.
خوراک بیتی اس شامل ۱۰ تکه ناگت مرغ، سیب زمینی سرخ شده و نوشابه و همینطور دو سس جدید با طعمهای چیلی شیرین و کاجون است که از دستورغذاهای مک دونالد در کره جنوبی الهام گرفته شده است.
بزرگترین دستاورد مک دونالد
همکاری با گروه موسیقی بیتی اس شاید بزرگترین دستاورد مک دونالد به دنبال همکاریهای بسیار موفق قبلی آن با تراویس اسکات و جی. بالوین در عرضهی غذاهایی باشد که به نام سلبریتی خاصی عرضه میشوند.
گروه بیتی اس در سال ۲۰۱۹ به یکی از تنها ۳ گروه موسیقی طی ۵۰ سال گذشته بدل شد که ۳ آلبوم شماره یک چارت ۲۰۰ تایی بیلبورد در عرض کمتر از ۱۲ ماه متعلق به آن بود.
دو گروه دیگر بیتلز و مانکیز هستند. برنامهی اسپاتیفای تابستان سال گذشته اعلام کرد گروه بیتی اس اولین گروه موسیقی تمام کرهای بود که توانست با تک آهنگ خود به نام Dynamite که از محبوبیتی جهانی برخوردار شد، در صدر فهرست تک آهنگهای آمریکا قرار گیرد. این تک آهنگ ۸۱۵ میلیون بار در برنامهی اسپاتیفای شنیده شد.
تصمیم مک دونالد برای عرضهی جهانی غذاهایی به نام چهرههای مشهور از میزان محبوبیت این برنامه حکایت دارد.
همچون دیگر خوراکهای مک دونالد که با همکاری هنرمندان دیگری ارائه میشوند، خوراک بیتی اس هم مواردی از منوی فعلی مک دونالد و دو سس جدید را دربرمی گیرد که به راحتی قابل تهیه هستند.
فست فودهای زنجیرهای حاشیه سود اندکی دارند به همین دلیل چنین کارهای تبلیغاتی و اضافه کردن غذاهای جدید به آنها کمک میکند در این رقابت دوام آورند.
رستورانهای فست فود همچنین تلاش دارند تا مشتریان خود را به سمت اپلیکیشنهای اختصاصی خود هدایت کنند که هم وفاداری مشتریان و هم فروش رستوران را بیشتر میسازد.
منبع: روزیاتو