عکس/ احوال این روزهای اولین پارتنر پژمان جمشیدی در بازیگری!

پژمان جمشیدی برای اولین بار به شکل جدی در سریال پژمان وارد دنیای بازیگری شد.

کد خبر : ۲۱۸۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- پارتنر پژمان جمشیدی در این سریال ویدا جوان بازیگر خوب و کم حاشیه سینما و تلویزیون است. 

ویدا جوان در صفحه شخصی‌اش عکس زیر را منتشر کرده است. 

چرا ویدا جوان علاقه‌ای به شهرت ندارد؟ 

ویدا جوان در مصاحبه با مجله کولاک گفت: اصولا به شهرت علاقه‌ای نداشته ام. بازیگری را هم برای شهرت انتخاب نکرده ام. 

من فکر کرده‌ام که این نشستن در نقش‌های مختلف و تجربه کردن انسان‌های مختلف در هر نقشی می‌تواند به شعور انسانی و به رشد روح و ذهن من کمک کند. 

من خیلی چیزها از بازیگری یاد گرفته‌ام و این هدف من برای بازیگر شدن بود. گاهی وقت‌ها قضاوت‌هایی می‌شود که آن قضاوت‌ها باعث می‌گردد فکر کنم کاش آدم مشهوری نبودم. 

گاهی وقت‌ها دلم می‌خواهد برای خودم در زندگی رها باشم و خیلی وقت‌ها این زیر ذره بین بودن و شناخته شدن باعث می‌شود که بگویم کاش مشهور نبودم و کسی من را نمی‌شناخت. 

بیشترین چیزی که باعث می‌شود فکر کنم شهرت را دوست ندارم، این قضاوت‌های غلط است که آدم را از روی آن چیزی که در تلویزیون و سینما و تئاتر می‌بینند، قضاوت می‌کنند. 

در حالی که این شاید پنج درصد از خود واقعی آن انسان باشد. شاید ما هرگز نفهمیم آدمی که دارد این نقش را بازی می‌کند چقدر سواد، چه ایدئولوژی و چه نگاهی به زندگی دارد. 

حسادت بین بازیگرها 

در همه کارها و مشاغل رقابت وجود دارد. رقابت تا وقتی سالم باشد هیچ اشکالی ندارد و باعث رشد آدم ها، بالا رفتن دانش و سواد آن‌ها می‌شود. 

باعث می‌شود آدم‌ها بیشتر پشتکار داشته باشند و تلاش مثبت کنند. نمی‌توانم بگویم حسادت بین بازیگرها وجود ندارد، مخصوصا بین خانم‌ها بیشتر است و وقتی این حسادت به وجود بیاید، رقابت ناسالم می‌شود. 

اگر حسادت درونی باشد، آسیبی به کسی نمی‌زند و فقط خود فرد اذیت می‌شود. اما وقتی حسادت به شکلی باشد که منجر به بدنام کردن طرف مقابل و زیرآب زدن باشد، خیلی صدمه می‌زند و به نظر من گناه نابخشودنی است. 

باز هم معتقد هستم آن کسی که حسادت می‌کند، خودش بیشتر ضرر می‌کند.