جواد نکونام نسبت به صحبت های خطیر درباره بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران واکنش نشان داد.

جواب جنجالی جواد نکونام به ادعای خبرساز خطیر
کد خبر : ۲۱۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح- صحبت های چند وقت پیش علی خطیر در برنامه ورزش و مردم با واکنش های گسترده ای همراه بود. مدیرعامل استقلال در درباره تنش های میان جواد نکونام و یحیی گل محمدی، به دفاع از سرمربی تیمش پرداخت و او را بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران نامید.

خطیر در این خصوص گفته بود: هم یحیی گل محمدی از اسطوره های این فوتبال است و باید به او احترام گذاشته شود و هم در سمت دیگر جواد نکونام حضور دارد که بزرگترین و باسابقه ترین لژیونر فوتبال ایران است. با تمام موفقیت هایی که سردار آزمون و مهدی طارمی کسب کرده اند، هنوز به سبقه جواد نکونام نرسیده اند.

صحبت های مدیرعامل استقلال با موافقین و مخالفینی همراه بود. نکونام به پاس سالها حضور مستمر در بهترین لیگ دنیا و به بازو بستن بازوبند کاپیتانی اوساسونا و همچنین گلزنی برابر رئال مادرید افسانه ای در سانتیاگو برنابئو، به حمایت گسترده هواداران استقلال مواجه شد و در سمت مقابل نیز مخالفانی داشت.

این موضوع به سوژه نشست خبری امروز نکونام تبدیل شد. او در واکنش به حمایت های مدیرعامل آبی ها گفت: آقای خطیر به من لطف داشته و هرکسی نظری دارد. خطیر مدیرعامل استقلال و من هم سرمربی این تیم هستم. بازیکنان بزرگ در تاریخ فوتبال کشورمان زیاد داشتیم که لژیونر بودند. اگر بخواهیم اسم بیاوریم شاید نام برخی از یادمان برود.

او ادامه داد: همین الان هم بازیکنان بزرگی مثل علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، مهدی طارمی و ... داریم. اسم نمی‌آورم که کسی از قلم نیفتد. علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. همیشه او در ذهن ما است. این نفرات بازیکنان بزرگی، بوده هستند و خواهند بود.

نفراتی هم در آینده لژیونر می‌شوند اما تاریخ و اتفاقاتی که برای بازیکنان افتاده است می‌گوید چه کسی بهترین لژیونر است. به هرحال فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگ زیادی داشته و همچنان دارد که همه آن‌ها جایگاه و کیفیت‌شان بالاتر از من بوده است.

منبع: ورزش 3