سپهر حیدری کاپیتان اسبق پرسپولیس با انتشار یادداشتی تند و تیز در صفحه اینستاگرام اش به رای کمیته اخلاق درباره محرومیت یک ساله‌اش اعتراض کرده است.

عکس/ سپهر حیدری پا پس نکشید؛ حمله آتشین کاپیتان به کمیته اخلاق
کد خبر : ۲۱۸۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- ساعات گذشته بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی حکمی اعلام کرد که سپهر حیدری به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به یک‌سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی محکوم شده است.

هر چند کمیته اخلاق به طور شفاف به جزئیات تخلف پیشکسوت پرسپولیس اشاره نکرده است.

اما به نظر می رسد فعالیت‌های اخیر این بازیکن قدیمی در فضای مجازی درباره حمایت از پرسپولیس و انتقاد از رقیب دیرینه سرخ پوشان باعث این جنجال شده است.

در همین راستا حالا ملی پوش سابق تیم ملی با انتشار یادداشتی آتشین در اینستاگرام اش به بیانیه فدراسیون اعتراض کرده است.

 همچنین او در اقدامی عجیب مدعی شده که اگر حمایت از پرسپولیس جرم محسوب می شود حاضر است تا آخر عمرش از فوتبال محروم شود.

متن اعتراض حیدری به این شرح است:

جرم:دفاع از حق پرسپولیس هدف رأی: خاموش کردن صدایی که از پرسپولیس حمایت کنه.

 ‌اولا :اگر حمایت از حق پرسپولیس جرم هستش من تا آخرین نفس با تمام وجودم از پرسپولیس حمایت میکنم حتی اگه تا آخر عمرم مرحومم کنید.

 ‌دوما:آدم نمی دونه بخنده یا متاسف بشه این که آدم فوتبالی بدون کوچکترین بی احترامی قاطع صحبت کنه و خواستار عدالت باشه کجاش تو دنیا محرومیت و جریمه داره.

اگر اینجوری باشه گری نویل تو برنامه لیگ برتر انگلیس باید همش محروم باشه و جریمه بده.

 ‌سوما :هممون میدونیم که اینرأی رو کمیته اخلاق نداده تا مرحمی برای تماشاگران تیم سوگولی باشه که شاید درد دقیقه ۹۶ و قهرمانی های پی در پی پرسپولیس کمی کمتر بشه.

 ‌ چهارما: میشه بگید من رو از کجا محروم کردید ؟من که سه سال هست ایران زندگی نمیکنم و فعالیتی ندارم.

پس خودتون رو خسته نکنید من اگر دنبال پست و‌مقام بودم تو این سه سال به یکی از پیشنهادهای خوب که دوستان به من لطف داشتند جواب مثبت میدادم ولی هدف من خیلی بالاتر از این هاست.

 ‌ پنجما:هر وقت بودجه کم میارید یقه یه پرسپولیسی رو میگیرید یک روز یحیی یک روز بیرانوند یک روز افشین پیروانی و… الان سپهر حیدری

 در آخر : تو این یکسال که من رو از فعالیت تو ایران محروم کردید خیلی نگران فوتبال ساحلی هستم که نمیتونم مربیگری کنم.

خودتون نخندیدید ؟که این رأی تاثیری رو من نداره تازه انگیزه من رو بیشتر میکنه که اگر قبل ۱۰۰ درصد توانم رو میزاشتم الان ۲۰۰ درصد میزارم.

که کسی نتونه به پرسپولیس و هواداراش تو بگه تو این چند روز از تیم رقیب هر چی خواستند بی احترامی کردند که حداقل ۳۰ سال محرومیت داشت.

 ولی نهایت دو جلسه تعلیقی و بعدش تمام چون اونا پرسپولیسی نیستندولی من با افتخار پرسپولیسیم حتی اگر تا آخر عمر محرومم کنید رنگ خونم رو نمیتونید عوض کنید.