قهرمان مستر المپیا به توهین هواداران هادی چوپان در اینستاگرام خود اظهار ناراحتی کرد.

ویدئو/ درک لانسفورد از توهین‌های هواداران هادی چوپان عصبانی شد!
کد خبر : ۲۱۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، فینال مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ بامداد یکشنبه برگزار شد. هادی چوپان قهرمان دوره گذشته در جایگاه دوم ایستاد و مجسمه ساندو را به نایب قهرمان آمریکایی مستر المپیا ۲۰۲۲ واگذار کرد. 

تعدادی از طرفداران بدنساز ایرانی که قهرمانی را حق مسلم او می‌دانستند، بعد از اعلام نتیجه به صفحه اینستاگرام درک لانسفورد هجوم بردند و کامنت‌های توهین‌آمیزی برای او گذاشتند. 

لانسفرود در واکنش به این اتفاق، ویدیویی از خود در حال راه رفتن روی تردمیل منتشر و اظهار ناراحتی کرد. او در بخشی از این ویدیو گفت: 

می‌خواهم بدانید نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از جایی به بعد از خطوط قرمز گذشت. زمانی که پای خانواده‌ام به میان می‌آید و خودم و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند، زیاده‌روی است. همه ایرانی‌ها و طرفداران هادی را دوست دارم اما ممنون می‌شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم. 

واکنش چوپان

چوپان هم برای دلجویی از لانسفورد زیر پست او نوشت: 

بخند داداش! یک قهرمان طرفداران منفی و مثبتی دارد، مثل فوتبال و ورزش‌های دیگر. هواداران محترم هستند و واکنش طرفداران آن‌ها بر اساس احساسات لحظه‌ای است، نه شخصیت آن‌ها. همه آن‌ها بهترین هستند. 

خوشحالم دوست من امروز خوشحال است و از همه مردم بابت همراهی من و قهرمانان مستر المپیا تشکر می‌کنم. از مردم می‌خواهم آرامش داشته باشند و رقابت را با برادری قاطی نکنند. 

ما همه انسان، برادر و برادر هستیم. شاد باشید و شادی را در تمام دنیا بخش کنید. 

همچنین هادی چوپان یک عکس مشترک از خودش و لانسفورد قرار داد که قهرمان آمریکایی، آن را در صفحه‌اش بازنشر کرد. 

منبع: طرفداری