پیام صادقیان بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری بحث برانگیز در صفحه شخصی اش وارد درگیری با جواد نکونام شده است.

عکس/ پیام صادقیان وارد درگیری با جواد نکونام شد!
کد خبر : ۲۱۸۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
2

وقت صبح- اختلاف عجیب بین یحیی گل محمدی و جواد نکونام در چند روز اخیر به دلیل ورود چهر‌ه های مشهور سرخابی به  بالاترین سطح خودش رسیده است.

البته به نظر می رسد این دو سرمربی مطرح پیش از آغاز این حواشی تصورش را نمی کردند که اظهارات جنجالی شان علیه یکدیگر کار را به کمیته اخلاق لیگ برتر بکشاند.

اما به اعتقاد اغلب کاربران و برخی از کارشناسان مصاحبه بازیکنان قرمز و آبی علیه یکدیگر پس از این اتفاقات باعث تفرقه افکنی بیشتر میان دو باشگاه شد.

هر چند مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه ترین مصاحبه اش به این اتفافات اخیر بین گل محمدی و نکونام واکنش نشان داده و بر تذکر دادن به دو مربی تاکید کرده است.

در همین راستا حالا پیام صادقیان بازیکن اسبق و پرحاشیه فوتبال ایران با انتشار یک استوری بحث برانگیز در اینستاگرام اش وارد درگیری این سرمربیان شده است.

ستاره قدیمی سرخ پوشان پایتخت با یادآوری یک خاطره قدیمی در دیدار مقابل استقلال و تکل روی پای جواد نکونام تلویحا از یحیی گل محمدی حمایت کرده است.