شباهت به "مرلین مونرو" برای خانم مدل دردسر درست کرد!

علاقه شدید خانواده کارداشیان-جنر به مرلین مونرو بار دیگر جنجال و انتقادات شدیدی را در پی داشت!

کد خبر : ۲۱۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کندال جنر سوپرمدل جوان این بار به دلیلی عجیب و مسخره مورد انتقاد قرار گرفت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ظاهر هالووینی کندال جنر انتقادات کاربران اینترنتی را به همراه داشت. سوپرمدل 27 ساله برای هالووین 2023 ظاهری مانند مرلین مونرو انتخاب کرد. 

کندال جنر به مناسبت جشن هالووین خود را به مرلین مونرو، هنرپیشه مشهور هالیوود، تبدیل کرد. حالا او و اعضای دیگر خانواده کارداشیان-جنر برای علاقه شدید و عجبشان به این خانم بازیگر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

این مدل 27 ساله ظاهر خود را با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام شخصی خود به نمایش گذاشت. ظاهر کندال از یک بلوز یقه مشکی ساده، شلواری سفید و یک کلاه گیس بلوند تشکیل شده بود.

کندال با اشاره به لحظه به یاد ماندنی ملاقات مونرو با رئیس جمهور جان اف کندی در سال 1962 نوشت: «تولدت مبارک آقای رئیس جمهور.»

با این حال، بسیاری از طرفداران با اشاره به «وسواس عجیب» خانواده کارداشیان-جنر با این بازیگر فقید، کندال را مورد انتقاد قرار دادند. 

یکی از کاربران اینترنتی در بخش نظرات این پست نوشت: «وسواس عجیب کارداشیان-جنرها به مرلین مونرو از کجا نشئت می‌گیرد؟ آن‌ها هرگز مانند او نخواهند بود.»

هالووین خانم مدل

لباس هالووین کندال، یادآور ظاهر کیم کارداشیان در مراسم مت گالا در سال 2022 بود.

زمانی که کیم یکی از لباس‌های بسیار باارزش و زیبا مونرو را به تن داشت. 

ظاهر هالووینی کندال باز دیگر بحث و جنجال سال 2022 را آغاز کرد. به گزارش چندین رسانه کیم با پوشیدن لباس زیبا مونرو به آن آسیب‌ زده است.

یکی از طرفداران به اشتراک گذاشت: «وقت آن رسیده که دست از سر مرلین مونرو بردارید. خواهرت قبلاً با پاره کردن لباسش به او بی‌احترامی کرده است. مرلین نمی‌خواست که هیچکس دیگری آن لباس را بپوشد. دست از تقلید کردن این ستاره بردارید.»